ירוצו יחד? "הוויכוח הוא אידאולוגי" | פינת הפרשנים

    אייל ראובן No Comments on ירוצו יחד? "הוויכוח הוא אידאולוגי" | פינת הפרשנים

    10 ימים להגשת הרשימות: הפרשנים איתי גדסי ושלמה קוק התכנסו לשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" לקראת הישורת האחרונה בסכסוך דגל-אגודה | האזינו

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איתי גדסי: אני אופטימי מאחר שעוד 10 ימים הגשת הרשימות, ואז יתחילו לעשות קמפיינים להחזיר את אלו שבורחים עכשיו. נתקדם ונדבק על הדברים האמיתיים כמו יוקר המחייה, ומירב מיכאלי שרוצה להפעיל תחב"צ בשבת"

    שלמה קוק: "הציניות שזועקת מגרונו של גולדקנופף מזכירה לי את תקופת מספרי הסיפורים באגו"י. ברגע שהוא דיבר על המנדט התשיעי הבנתי שהוא, במחילה איבד את זה. חשוב לזכור שככל שזה תלוי בגולדקנופף ירוצו ביחד אבל הוא מייצג רק את 'הסיעה המרכזית' באגודת ישראל"

    קוק הוסיף: "מי שבעיקר מנהל את המאבק הזה זה לא הסיעה המרכזית אלא חסידות בעלזא בהובלת ח"כ אייכלר ומרן האדמו"ר מבעלזא. אם הייתה לי תקווה שאגו"י המפולגת תצליח להביא את קולות הפלג הירושלמי, כרגע שהוויכוח הוא על סוגיות החינוך אין סיכוי שהם יצביעו להם"

    "אני רוצה לחזור למה שהיה בתקופת הקורונה, בתקופה במרן שר התורה עמד בעוז על משמר החינוך, רק החרדים הבינו ולבסוף כולם צייתו גם יאיר לפיד אמר שהוא צדק. חשוב לציין שעוד לפני שר' חיים החליט, הראשונים לפתוח היו החסידים ובראשם מרן האדמו"ר מבעלזא – גם אנחנו הליטאים לא קיבלנו את זה

    "מצד שני, גם למרן הגרי"ג אדלשטיין יש החלטות, ואי אפשר לפגוע באף מגזר. קל לרצות בשלום הזה, אבל צריך לזכור שיש כאן סיפור אידאולוגי, ציפור נפשה של כל קבוצה, גדולי ישראל יחליטו"

    איתי גדסי סיכם את הדיון בציניות: "נזכרתי שדגל אמרו שהם לא יתפשרו על פיפס פחות מש"ס, כעת שש"ס מקבלת 10 מנדטים הם מבינים שהם בבעיה"



    0 תגובות