יוסי כמיסה בריאיון: "לא אשכח את הרגע הזה"

    אסתי פלד 3 Comment on יוסי כמיסה בריאיון: "לא אשכח את הרגע הזה"

    יוסי כמיסה שטוען כי ליברמן שידל אותו לרצוח ניצב במשטרה, שוחח הערב ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן. "גם עוד 100 שנה אני לא אשכח את הרגע הזה. זה אירוע משמעותי שלא נשכח ממני. שבאתי ואמרתי את הדברים אף אחד לא הביע פני מופתע" | האזינו לדבריו המטלטלים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוסי כמיסה, שמטלטל את המערכת וטוען שאביגדור ליברמן הציע לו סכום כסף גדול תמורת חיסול של ניצב במשטרה, מדבר הערב עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ומספר את גרסתו.

    "אני מרגיש מצוין מאז שחשפתי את הפרשה" פתח כמיסה, "לא השתנה אצלי שום דבר מיום החשיפה. האיש הזה בנה את עצמו על שנאה. ברגע שהוא מותקף הוא יורה לכל הכיוונים".

    "שמעתי היום שהוא מוכן לעבור בדיקת פוליגרף, מעניין אם הוא יהיה מוכן לעבור בדיקה כזו גם על העסקים שלו בקונגו. או גם על פרשת ישראל ביתנו למשל".

    כמיסה נשאל האם הוא זוכר בוודאות את הרגע בו ליברמן שידל אותו לבצע את המעשה השפל הזה: "אני לא שוכח את הרגע הזה" השיב, "גם עוד 100 שנה אני לא אשכח את הרגע הזה. זה אירוע משמעותי שלא נשכח ממני".

    "אני שמעתי דברים מחרידים על האיש הזה, אנשים נעלמו, ועוד דברים הזויים. משטרת ישראל תדע לאמת את הדברים גם 20 שנה אחורה. שהם רוצים, הם יכולים" טען כמיסה.

    "הוא איש שמאשים את כל העולם חוץ מאת עצמו, אצלו כולם אשמים, שמעת ממישהו מאנשי השמאל שאמר שהוא אדם הגון וישר? שבאתי ואמרתי את הדברים אף אחד לא הביע פני מופתע. אם הייתי אומר את את זה על מישהו אחר זה היה מפתיע. מעניין שאצלו זה לא מפתיע".

    "זה הזוי שבתקשורת יש אנשים מנסים להלבין את האיש, הם לא ראויים להיות עיתונאים גם לא לדקה. שיחזירו את התעודות שלהם עוד היום. הוא לחוץ כי הוא הולך להתרסק פוליטית. אנשים לא קונים את מה שהוא אומר, הוא חי על הישרדות. אז הוא מנסה להאשים עכשיו את נתניהו".

    "הוא מדשדש בסקרים, והוא נלחם על החיים שלו. הוא ניסה להיות תמיד בעמדת כח. הוא מנסה לקושש קולות, אבל הציבור חכם, התקופה שהוא היה שר האוצר היא התקופה הכי קשה לאזרחי ישראל" סיים כמיסה.

    האזינו לדבריו המלאים:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד לך אתה איש אמת ניכר שדבריך אמת . וזה הסוף של האדם הזה בעזרתו יתברך

    2. 1

      רק שכמחסה לא ייעלם באופן מסתורי…
      שיזהר על החיים שלו