"בדגל מבוססים רק על הערכות" | ריאיון

    אסתי פלד 1 Comment on "בדגל מבוססים רק על הערכות" | ריאיון

    ח"כ מאיר פרוש מ"אגודת ישראל" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לאחר ההצלחה של דגל בירושלים עשינו הסכם של 50\50. ההסכם כולל את הכנסת ה- 25. הסכם צריך לקיים. זה לא מכובד לחתום על הסכם ואז לשנות על סמך הערכות" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המשבר המתמשך בין דגל התורה לאגודת ישראל, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם ח"כ מאיר פרוש. "בשנים האחרונות לא הייתה מתיחות כזו. בעבר כן היה דווקא, מקווה שהכל יעבור ברוגע, ונרוץ יחד. אני מקווה שנמצא את הדרך לשבת ולברר יחד סוגיות. עד היום לא שמעתי את הטענות של דגל התורה" פתח פרוש את הריאיון.

    פרוש העריך כי: "לשתי המפלגות יש סכנה לא לעבור, שתי המפלגות גם יכולות להצליח, או שאחת כן ואחת לא. אם הם ירוצו לבד, נרוץ גם לבד" אמר פרוש.

    על הרעיון שעלה לשלב את נציגי אגו"י בש"ס במידה ולא ייחתם הסכם עד הגשת הרשימות אמר: "לפני 4 שנים כשש"ס הייתה בסקרים על סף אחוז החסימה, והיה דיבור לצרף אותם ליהדות התורה זה מאד פגע בה. לא חושב שזה מעשי שנצטרף לש"ס, זה אפילו מעליב".

    "לאחר ההצלחה של דגל בירושלים עשינו הסכם של 50\50. ההסכם כולל את הכנסת ה- 25. הסכם צריך לקיים. אנחנו גם התמודדנו לבד בכמה וכמה ערים, יש לנו בהם 76 אלף קול, ולדגל יש 61. יש ערים שלנו יש יותר, ויש ערים שלהם. אבל מאותה סיבה שחתמנו בגלל ה6\3 יש לנו גם פער של קולות לטובתנו" הסביר פרוש.

    "בבית שמש למשל, הם מעריכים שיש להם יותר קולות, לנו מוכח שיש יותר קולות. היו פעמיים בחירות בבית שמש לפני שמונה שנים, ולנו היה 1000 קולות יותר. להם יש רק הערכות" פירט פרוש.

    "זה לא מכובד לחתום על הסכם ואז לשנות על סמך הערכות, לא הייתה שום מערכת בחירות מקומית בנפרד בחמש השנים האחרונות שיכלה להוכיח שיש להם יותר קולות" סיכם פרוש.

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מאוד לא מכובד לחתום על הסכם ואז לא לכבדו
      ישמעו אוזניך מה שפיך מדבר מר פרוש
      כשזה היה לטובתך האישית בהשארתו של הבן שלך כראש עיריית אלעד אז זה כן היה מכובד לחתום על הסכם ולא לכבדו?
      בושה!