"חה"כ ניר ברקת: "נתניהו הוא המתאים לניצחון"

    אסתי פלד No Comments on "חה"כ ניר ברקת: "נתניהו הוא המתאים לניצחון"

    חה"כ ניר ברקת לאבי בלום ויעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה": "אני תומך בנתניהו הוא הכי מתאים להוביל אותנו לניצחון. דיברתי עם חבריי, עם יולי, שלא צריך פריימריז צריך להתלכד כדי שנביא 61 ואפילו 63 לממשלה הבאה"

    צילום: פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניר ברקת ליעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה": "אני תומך בנתניהו הוא הכי מתאים להוביל אותנו לניצחון. דיברתי עם חבריי, עם יולי, שלא צריך פריימריז צריך להתלכד כדי שנביא 61 ואפילו 63 לממשלה הבאה. יש לתנועת הליכוד dna בריא אנחנו הולכים בעיניים פתוחות ותומכים במי שנבחר ורצים קדימה. כל מי שלא הלך איתנו רואה שהניסוי כשל. שילוב התנועה האיסלאמית עם גורמי ימין ושמאל לא הולך. מצביעי תקווה חדשה וימינה חוזרים הביתה"

    "אנחנו מרגישים שחלה כאן התעוררות אמיתית. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא להחזיר אותם הביתה, להציג להם חזון ותוכניות עבודה ולהזכיר להם כמה יציבות שלטונית וכלכלית בשנות שלטון נתניהו" הדגיש ברקת את חזונו להבאת קהלים נוספים למפלגת הליכוד.

    ברקת הגיב על הטענות לנהנתנות נתניהו: "זו טענה של השמאל. מנסים לזרות חול בעיני הציבור ולהפנות את הקשב לדברים אחרים. נתניהו עדיין במשפט, הוא חף מפשע עד שייגזר דינו. כשהייתי ראש עיריית ירושלים הייתי צריך להדיח את ראש הכיבוי בגלל שהיו עליו טענות קשות, אחרי חמש שנים הוא יצא זכאי".

    "עם כל הכבוד אלו טענות של השמאל, הם מנסים להחליש אותנו, לעסוק בנתניהו במקום לעסוק בדברים האחרים. אני לא נכנס לנושא הזה. איבדנו קולות לימינה שטענו שלא יישבו כם לפיד ולא יהיה ראש ממשלה עם עשרה מנדטים. אנחנו צריכים להציג להם חלופה טובה יותר, ברעיונות שיש לנו ניסיון בהם. לאור הניסוי הכושל נצטרך להחזיר את האנשים האלו, נוכל לעמוד במטלות האלו".



    0 תגובות