חה"כ מאיר פרוש : "לא מדבר על גפני, יש התבטאויות לא טובות"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ מאיר פרוש : "לא מדבר על גפני, יש התבטאויות לא טובות"

    יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ פרוש אצל בלום וריבלין ב"פילפוליטיקה": "אחרי כזו ממשלה אנחנו צריכים להיות מלוכדים מתמיד. לא צריך להציף חילוקי דעות בתקשורת. אני לא עוסק בשאלה מה יהיה אם גוש הימין לא יצליח להקים ממשלה, כי אני בטוח שבעבודה מאומצת, אפשר לעשות את זה״.

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ונציג אגודת ישראל בפורום ראשי הסיעות האופוזיציה חה"כ מאיר פרוש: "לא יכול להיות שאמרתי ביקורת על נציגים ב"דגל התורה"  שאנחנו לא יכולים לעזוב את נתניהו וזה מבריח מצביעים לש"ס. אבל  אחרי הממשלה הזאת אנחנו צריכים להיות מלוכדים מתמיד"

    "לא התייחסתי לעניין של גפני, שיזמין את מי שהוא רוצה אבל הוא גם לא שכנע אותי שיש הבדל בין מרב מיכאלי למתן כהנא. יש לי מועצת גדולי תורה ואף אחד לא יכול לומר לי מה לעשות, הייתי עם מתן כהנא כי זה מה שהמצביעים שלי צריכים, בלי מירון ובלי אומן הם לא יצביעו לנו"

    "נכון שאנחנו ודגל התורה בלוק טכני, ואם נמאס לדבר עלינו אפשר להפסיק. יחד עם זאת כאדם רציני אני נערך לבחירות ואני לא עוסק בדברים האלו. כשמרכיבים את כל הרשימות אין הסכמות בין כולם, תמיד יש טענות" אמר פרוש לבלום וריבלין ב"פילפוליטיקה.

    יש התקדמות ביהדות התורה, פעם כשהייתי אומר שאני מביא קולות מחב"ד צחקו עלי. עכשיו כשזה התבסס במשך שנים בכל מערכות הבחירות פעם יותר ופעם פחות, אנשים מאמינים. כל אחד צריך לעשות חשבון – אם הוא רוצה להביא קולות? צריך להיזהר בדברים שלכם, עשינו דברים טובים בקדנציה. אני מדבר על עצמי ולא על אחרים.

    "כנראה שגם הרב גפני שנכנס לבתי הרבנים כנראה הם מסכימים למה שהוא עושה אני מעולם לא קיבלתי ביקורת, אנחנו צריכים לקבל התחייבות מה יהיה בעתיד" אמר חבר הכנסת פרוש.

    "אני מאמין באמונה שלמה, יש גם סקרים כאלו שיש מאוכזבים שיש רוב ימני בכנסת אבל לא הוקמה ממשלה כזו. הפעם נוכל לעשות את זה, אנחנו ש"ס והציונות הדתית. תשמע את יהדות התורה בבוא היום ותקבל תשובות. בינינו לש"ס יש ניואנסים, אנחנו נביא יותר מ-61 ולכן כל השאלות לא רלוונטיות".

    "אנחנו מאמינים שנקים ממשלה כמו שהאמנו שנפיל את הממשלה הזאת שאתם לא האמנתם שנפיל (ריבלין ובלום). אני מרגיש מספיק מנוסה לא ליפול במלכודת של העיתונאים, לא אפול ואגיד לכם משהו שאני לא חושב שלא יקרה. לא דרשנו את המקום הראשון, אמרנו שיש הסכם ואנחנו מבקשים שהוא יכובד".



    0 תגובות