על רקע העומסים בנתב"ג: השירות שישנה את זמן השהייה בשדה

    עפר גדנקן No Comments on על רקע העומסים בנתב"ג: השירות שישנה את זמן השהייה בשדה

    חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד השיקה
    שירות חדש: החל מהיום (ה') לקוחות שטיסתם מתעכבת– יתארחו בטרקליני היוקרה להמשך המתנה בשדה התעופה ללא תשלום נוסף

    צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השירות יתקבל בכ650 שדות תעופה ברחבי העולם . השירות החדש של פספורטכארד הושק היום במסגרת כנס הסוכנים המקצועי והשנתי של פספורטכארד, שהתקיים לראשונה לאחר 3 שנות קורונה

    במהלך הכנס הושק השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מהסטנדרט השירותי של החברה, ללא תוספת תשלום.

    השקת השירות הייחודי תקל על התמודדות לקוחות החברה עם עשרות אלפי עיכובי הטיסות שמתרחשים מדי יום. השירות מציין כי במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 לאונג'ים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.

    כמובילת שוק ביטוחי הנסיעות בישראל, פספורטכארד זיהתה את הצורך שעלה עם העומסים והעיכובים הרבים שנוצרו עם סיום מגפת הקורונה וביתר שאת בימים אלו של החופש הגדול ושיאים במספר העוברים והשבים בנתב"ג, וכל זה על רקע המחסור בעובדים בשדות התעופה וחברות התעופה בארץ ובעולם.

    רונית סגל מנכ"לית פספסורטכארד: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחווית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.

    אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד- פספורטכארד התייחס לציון הדרך: "

    אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים; החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה. כמצופה מחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי , היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועתה אנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו.

    קבוצת  DavidShield-PassportCard, מתמחה במוצרי ביטוח גלובליים Cross-Border הן לנוסעים לחו"ל לתקופות קצרות והן לשוהים בחו"ל לתקופות ארוכות (רילוקיישן). לחברה מבוטחים בלמעלה מ-140 מדינות, עם משרדים בישראל, אירופה ואוסטרליה ומאפשרת לקבל שירותים רפואיים בכל מקום בעולם.

     

     



    0 תגובות