לקראת ר"ה: יו"ר איחוד ברסלב נפגש עם שגריר אוקראינה בישראל

    נתי קאליש No Comments on לקראת ר"ה: יו"ר איחוד ברסלב נפגש עם שגריר אוקראינה בישראל

    קיבוץ בספק: עם התקרב ימי ראש השנה, יו"ר "איחוד ברסלב" הרב נתן בן נון קיים פגישה עם שגריר אוקראינה בישראל מר יבגן קורניצ'וק ודן עימו באפשרויות להגעת ההמונים לאומן על רקע המלחמה

    צילום: איחוד ברסלב
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התקרב ימי ראש השנה בהם נוהגים חסידי ברסלב לשהות בציונו של רבי נחמן מברסלב זיע"א בעיר אומן שבאוקראינה, נערכה היום פגישה בין יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון עם שגריר אוקראינה בישראל מר יבגן קורניצ'וק.  בה נדונו בהרחבה האפשרויות לקיום הקיבוץ בימי ראש השנה תשפ"ג הבעל"ט, על רקע המלחמה באוקראינה.

    הקיבוץ באומן תשפ"ב

    פלאש 90

    במהלך הפגישה בשגרירות נדון גם נושא השעיית הפטור מוויזה לאזרחי ישראל וזאת בעקבות הצהרות של גורמי ממשל באוקראינה, כי נשקלת אפשרות להשעות את הפטור מוויזה לאזרחי ישראל, יו"ר איחוד ברסלב הדגיש וציין כי לחסידי ברסלב אין כל השפעה על החלטות המתקבלות על ידי הממשלה בישראל ובכל הנוגע לכניסת אזרחי אוקראינה לישראל.

    עוד הוסיף, כי חסידי ברסלב בישראל ובכל העולם מתפללים מידי יום לסיום המלחמה ולשלום אוקראינה. ולכן מן הראוי שלא תימנע מהם האפשרות לפקוד את המקום הקדוש בראש השנה הקרוב.

    לאחר הפגישה מסר הרב נתן בן נון: "אני מודה לשגריר אוקראינה בישראל מר יבגן קורניצ'וק על ההיענות והרצון להשתדל כדי למנוע את השעיית הפטור מוויזה לישראלים בכניסה לאוקראינה".

    הקלויז באומן

    יעקב נחומי/FLASH90

    יצוין כי מיד עם פרוץ המלחמה באוקראינה, פעילי איחוד ברסלב באומן הקימו מרכז סיוע לתושבים ולפליטים מרחבי אוקראינה, בית הכנסת הגדול- הקלויז באומן והמרחב המוגן שבו נפתחו והועמדו לטובת כלל הציבור באומן והפליטים הרבים שהגיע לאזור אומן מאימת ההפגזות בשטחי הלחימה. במקום סופקו אוכל, שתיה ומקומות לינה חינם לכל דורש.



    0 תגובות