הדרמה בבריטניה: רה"מ ג'ונסון הודיע למלכה על כוונתו להתפטר

    שלמה ריזל 1 Comment on הדרמה בבריטניה: רה"מ ג'ונסון הודיע למלכה על כוונתו להתפטר

    ראש הממשלה, בוריס ג'ונסון שוחח עם המלכה אליזבת' והודיע לה "מתוך אדיבות" על הצעד הדרמטי של התפטרותו. בהמשך היום צפוי ג'ונסון להודיע לציבור על התפטרותו בהצהרה מיוחדת שיישא לתקשורת

    צילום: עמוד רשמי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה הפוליטית בבריטניה: כלי התקשורת במדינה מדווחים כי ראש הממשלה בוריס ג'ונסון שוחח הלילה (בין רביעי לחמישי) עם המלכה אליזבת' והודיע לה "מתוך אדיבות" על הצעד הדרמטי של התפטרותו בשעות הקרובות. בהמשך היום צפוי ג'ונסון להודיע לציבור על התפטרותו בהצהרה מיוחדת שיישא לתקשורת.

    מדובר בפניית פרסה מזהירה של ג'ונסון שרק אתמול נאם בפרלמנט והבהיר כי הוא לא יתפטר בשום צורה ו"אפילו להביור לא יגרש אותי מדאונינג 10 (בית ראש הממשלה)".

    באופוזיציה הבריטית מברכים. מנהיג מפלגת הלייבור קיר סטארמר אמר: "אלו חדשות טובות למדינה שבוריס ג'ונסון התפטר מתפקיד ראש הממשלה".

    כזכור, בימים האחרונים התפטרו שורה ארוכה של בכירים בממשלה הבריטית במחאה על התנהלותו השנויה במחלוקת של ראש הממשלה ג'ונסון במספר פרשיות.

    אמש התפטר מתפקידו סיימון הארט, מזכיר המדינה של ווילס וחבר במפלגה השמרנית, ובכך הגיע מספר המתפטרים בקרב אנשי הממשלה ליותר מ-50. קודם לכן פיטר ג'ונסון את שר השיכון ויועצו הקרוב שפרסם נגדו הודעות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עכשיו יש לו זמן להסתפר…