עכשיו זה קורה: הגר"ש גלאי במעמד תפילה מרטיט על חשוכי בנים

    מערכת האתר No Comments on עכשיו זה קורה: הגר"ש גלאי במעמד תפילה מרטיט על חשוכי בנים

    מאות זוגות חשוכי ילדים זוכים שממש ברגעים אלה עמוד התפילה שבדור מרן הגה"צ רבי שמעון גלאי מזכיר את שמם בבכיות נוראות בבית האישה השונמית • אם גם אתם רוצים לעשות סוף לשנות הציפייה, אם גם אתם רוצים להפוך להורים מאושרים, שגרו עוד הרגע את שמותיכם למעמד התפילה המרטיט

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממש בשעה זו, בפאתי כפר ערבי מרוחק ניצב עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א ומעתיר בדמעות ובתחנונים לישועתם של אלפי זוגות חשוכי ילדים אשר הקדימו ושיגרו את שמם למעמד התפילה שנערך כעת בבית האישה השונמית בדיוק כפי שתיקן בחיי חיותו רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה.

    זה מעמד תפילה נדיר וחסר תקדים, מעמד שלא מתרחש בכל יום ובכל שעה, מעמד שאתם חייבים להיות חלק ממנו. ההמונים אשר מיהרו להצטרף למעמד התפילה נורא ההוד הזה זוכים שממש ברגע זה עמוד התפילה הגר"ש גלאי זועק את שמם, רוקע ברגליו, ומוריד דמעות כמים לישועתם במקום שבו הבטיח הנביא, כעת חיה ויהיה לך בן.

    יצוין כי מלבד עצם התפלה הנוראה בבית האישה השונמית, בה יזכיר עמוד התפלה מרן הגר"ש גלאי שליט"א כל שם ושם בפרטות, לראשונה הסכים מרן להעתיר 40 יום ברציפות ובפרטות, בהזכרת שם אחר שם, עבור כל מי שלוקח על עצמו הוצאות תינוק לשנה, של טיטולים ומטרנה, שבזכות "מידה כנגד מידה" יזכה לישועה.

    עמוד התפילה שבדור אף הואיל להעניק לתורמים את הסכום הזה, מתנה מיוחדת הכוללת פמוט להדלקת נרות, ותפלה מיוחדת שתיקן לתורמי קופת העיר הרוצים ישועה ורחמים לומר אותה בעת הדלקת הנרות, כשהתקווה היא שתפילת התורם, יחד עם זכות הצדקה לקופת העיר, ויחד עם תפלת מרן שליט"א במקום המסוגל, בוודאי יביאו את הישועה בקרוב ממש.

    ישנם רגעים בחיים שאסור לנו לפספס, הרגע הזה הוא ללא ספק שייך לקטגוריה הזו. הרי כולנו מכירים איזשהו זוג חשוך ילדים, ושמא מדובר בבן משפחה או אנו בעצמנו, מי שמכיר את הקושי מכיר גם את הכאב, מכיר את הלילות עטופי הדמע, את הדאגה שמלווה בכל רגע, ואת החשש הנורא שחלילה לא נזכה לילדים משלנו.

    כעת אנו יכולים לעשות סוף לשנות הציפייה, כעת ממש אנו יכולים לעשות סוף לדאגה ולצער שלנו. מהרו עוד עכשיו ברגע זה ממש ושגרו את השם שלכם למעמד התפילה הזה בכדי שכבר בדקות הקרובות שמכם יוזכר לישועה על ידי עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי בבית האישה השונמית. הקליקו כאן ועכשיו וכבר בקרוב תהיו הורים מאושרים.



    0 תגובות