השליחה האמריקנית: "מתחולל שינוי דרמטי בסעודיה"

    שלמה ריזל No Comments on השליחה האמריקנית: "מתחולל שינוי דרמטי בסעודיה"

    השליחה המיוחדת של הממשל האמריקני למאבק באנטישמיות סיפרה: "סעודיה משתנה בצורה דרמטית ביחס ליהודים. הם הוציאו תוכן אנטישמי מספרי לימוד בכמויות גדולות, הם מארחים קבוצות יהודיות"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דבורה ליפשטדט, השליחה המיוחדת של הממשל האמריקני למאבק באנטישמיות שנמצאת כעת בישראל לפגישות מדיניות, סיפרה בראיון שהתפרסם ב'כאן 11' על השינוי של הסעודים ליהודים, על רקע הניסיון לנרמל את היחסים עם ישראל.

    לדבריה, בין היתר: "סעודיה היא מקום שמשתנה בצורה דרמטית ביחס ליהודים. הם הוציאו תוכן אנטישמי מספרי לימוד בכמויות גדולות, הם מארחים קבוצות יהודיות, שיגרו אימאמים לחו"ל. בכירים בממשל רצו להיפגש איתי, וגם עיתונאים וגורמים נוספים זה מראה שיש שם שינוי אמיתי בעניין".

    בשבוע הבא יגיע הנשיא האמריקני, ג'ו ביידן למזרח התיכון לביקור הראשון באזור מאז נבחר לתפקיד לפני כשנה וחצי. במרכז הביקור – פגישות מדיניות בישראל ובסעודיה. ביידן עשוי להביא איתו מסעודיה בשורה של נורמליזציה בין ישראל לממלכה וכן שורה של הסכמים בתחומי האנרגיה שישפיעו על השוק האמריקאי ועל השוק עולמי.

    ביידן הוכיח, שוב: הצהרות לחוד ומעשים לחוד \ שלמה ריזל | דעה

    שלשום החלו האמריקאים בהעברת מטוסי מטען עם רכבים מאובטחים וציוד רב נוסף לאבטחת השיירה הנשיאותית. גם בישראל נערכים למבצע, שיקרא מגן כחול 3.



    0 תגובות