מאי גולן: "אקבל באהבה שריון של שיקלי או סילמן"

    אייל ראובן No Comments on מאי גולן: "אקבל באהבה שריון של שיקלי או סילמן"

    ח"כ מאי גולן מהליכוד ב"מהדורת הבוקר": "לא בעד שיריון לאף אחד שמכר את ערכיו בעבור נזיד עדשים. איילת שקד היא אדריכלית ממשלת הזדון, לא רואה אופן שהיא תוכל לקבל כזה פרס. אם היא רוצה לחזור בתשובה, היא מוזמנת להתמודד בפריימריז בליכוד"

    צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מאי גולן (הליכוד) שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחסה לפריימריז במפלגה. "אני חותרת לקבל את אמון חברי ומתפקדי הליכוד. מה שעשיתי זה לייצג את קול האמת ולהיות לוחמת צדק עבורם", אומרת גולן. "השאיפה שלי היא להמשיך להיות חברת כנסת נאמנה בשורות הליכוד. יש לנו נבחרת מדהימה".

    היא הוסיפה: "אני גאה להיות במפלגה הדמוקרטית הגדולה בישראל". לגבי הדיבורים על ביטול הפריימריז: "אני אקבל כל החלטה של חברי המרכז".

    גולן התייחסה לפרישתו של חה"כ שטייניץ: "אני מבינה לליבו של שטייניץ, יש לו המון זכויות. יש לו חלק גדול בכך שאנחנו אימפריית אנרגיה בשנים האחרונות, למרות שהפקידים חנקו אותנו. כשנחזור לשלטון בעזרת ה' – יהיה לנו הרבה מה לתקן ולעשות".

    ביחס לשאלה האם היא תומכת בשריון לשרה שקד בליכוד: "אני לא בעד שריון לאף אחד שמכר את ערכיו בעבור נזיד עדשים. שקד אדריכלית ממשלת הזדון. אינני רואה שום אופן שבו היא תוכל לקבל כל כך פרס. אם היא רואה לנכון לעשות תשובה – היא מוזמנת להתמודד בפריימריז בליכוד. שקד וחבריה לא שווים אלקטורלית את הרחוב שבו היא גרה".

    לעומתה, אמרה גולן "סילמן ושיקלי עשו מעשה אמיץ מאוד, אם נתניהו רואה לנכון לתת להם את אחד המקומות שבסמכותו לשריין מועמדים – אני אקבל זאת באהבה".

    היא תקפה: "הממשלה הזו עשתה נזקים שיקח לנו שנים לתקן. אם יש דבר טוב – זה שלמדנו שהייעוץ המשפטי הוא פלסטלינה. למדנו והפעם נתקן ונשנה. מי שישב בממשלה הזו הוא לא ימין והוא אפילו גרוע מהשמאל".

    גולן העריכה: "הליכוד יקבל הרבה יותר מנדטים מהסקרים. הפעם יהיו 61 לממשלת ימין מלא מבלי להיעזר באנשי ימין מזויפים".



    0 תגובות