תשנה את המפה? יו"ר "הבית היהודי" מצהירה: "נתמודד בבחירות"

    אסתי פלד 1 Comment on תשנה את המפה? יו"ר "הבית היהודי" מצהירה: "נתמודד בבחירות"

    בריאיון למהדורה המרכזית ב"קול חי", מצהירה חגית משה כי הבית היהודי תתמודד כרשימה עצמאית ומעריכה שתמשוך מצביעים רבים מהמגזר הדתי. "הטעות הגדולה שלי בפעם הקודמת – שהייתי עסוקה כל כולי באיחודים. אנחנו נביא לפחות 150 אלף מצביעים" | בזבוז קולות או המשבצת החסרה בגוש?

    צילום: Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שחקן חדש-ישן בגוש הימין: יו"ר הבית היהודי, חגית משה מצהירה כי המפלגה תתמודד בבחירות הקרובות כרשימה עצמאית ומעריכה כי היא תזכה לאמון גדול של לפחות 150 אלף מצביעים.

    בריאיון הערב (שלישי) למהדורה המרכזית של "קול חי" בהגשת אבי מימרן, שבה משה לימי הבחירות הקודמות וסיפרה: "הרצון היה לחבור לאיחוד הלאומי. העניין עם ימינה היה תמיכה מבחוץ לפני הקמת הממשלה כדי שלא נוכל לרוץ לבד ברגע האחרון ולבזבז את קולות הימין והגוש. קיבלתי שם החלטה לא פשוטה מתוך מחויבות ואחריות לגוש הימין. תמכנו בימינה מבחוץ. אם הייתי רוצה יכולנו לקבל מקומות בימינה אבל זה לא היה רלוונטי מבחינתנו. אני מעולם לא רציתי ולא דרשתי להיות שרה ולקיים את ההסכם הזה".

    לדבריה: "כשההסכם הזה נחתם הייתה הבנה שימינה בימין וראש הממשלה יהיה מגוש הימין -נתניהו. זה לא קרה. נתניהו לא הרכיב את הממשלה וימינה הקימה את הממשלה הנוכחית שאנחנו לא חלק ממנה וזה נגמר כך. אנחנו מסתכלים קדימה".

    היא נשאלה מדוע לא התבטאה ביחס לממשלת בנט: "הבית היהודי היום מחוץ למשחק הפוליטי, לא היה לנו אצבע להקים או להפיל את הממשלה. לא רצינו להות חלק ממנה אפילו לא בלקחת תפקיד שר ולכן לא היה רלוונטי מבחינתו להתבטא בנושא".

    חגית משה הוסיפה: "בזמן שהיו אנשים שדבררו את שביעות רצונם או חוסר שביעות רצונם מהממשלה אני הייתי עסוקה בלחזור למפלגה, למוסדות ולאנשים ולומר להם שזו ירידה לצורך עלייה ושנהיה בכנסת הבאה. הבנו את העניין. הבית היהודי תרוץ כמפלגה עצמאית ותביא את כוחה. אנשים מחכים ומתגעגעים לבית היהודי, למפד"ל שלנו. אני שומעת אנשים שאומרים אין לנו למי להצביע, תחזרו. אנחנו נחזור ונעשה את זה".

    "רוב הציבור הדתי הוא לא באיחוד הלאומי", טוענת משה. "מפלגת 'הציונות הדתית' מורכבת מ'עוצמה יהודית', 'נעם' ו'האיחוד הלאומי'. יש ציבור מאוד גדול שלא מוצא את עצמו שם והבית שלו הוא הבית היהודי. הטעות הגדולה שלי בפעם הקודמת – הייתה שהייתי עסוקה כל כולי באיחוד עם האיחוד הלאומי. אנחנו נביא מעבר ל-150 אלף מצביעים".



    1 תגובות

    מיין תגובות