עוה"ד ברטל על תיק אלף: "גם להגנה יש טענות כבדות משקל"

    אסתי פלד No Comments on עוה"ד ברטל על תיק אלף: "גם להגנה יש טענות כבדות משקל"

    עוה"ד עופר ברטל בשיחה עם "קול חי" על תיק אלף במשפט נתניהו: "העדה אמרה היום דברים קשים, אבל גם בהנחה שדבריה מדויקים יש עוד הרבה טענות הגנה"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד עופר ברטל שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על משפט נתניהו ותחילת עדותה של הדס קליין בתיק אלף, שהחלה היום. בפתח הריאיון הוא התייחס לטענה כי עדותו של פילבר הסתיימה ב'נקודות זכות' לנתניהו והבהיר: "אין לנו מושג איך זה יסתיים".

    ביחס לעדותה של קליין בתיק המתנות, לפיה נתניהו קיבל מתנות בשווי רב במשך שנים מהמיליארדים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, אמר ברטל: "הדברים שנאמרו הם קשים ולא מדובר בעדת מדינה ולכן המשקל של הדברים אינו מועט. יחד עם זאת יש עוד הרבה טענות הגנה גם בהנחה שרוב דבריה מדויקים".

    הוא פירט: "יש פה הרבה מאוד שאלות. הראשונה היא האם זה מתנות. הגברת סיפרה שלפעמים היו אלה דרישות ולא בטוח שמבחינה משפטית זה נחשב מתנות.

    עוד הוסיף ברטל: "אם במתנות עסקינן אז יש את הייעוץ המשפטי של עוה"ד יעקב ויינרוט ז"ל, הוא אמר בזמנו קבל עם ועולם שייעץ למשפחת נתניהו שמותר להם לקבל מתנות מחברים. טענה של הסתמכות על עצת עו"ד היא טענה משפטית ידועה. יש לה דרישות שלא כולן התמלאו במקרה הזה – אבל מדובר בטענה משפטית חזקה".

    הוא המשיך: "אני גם מניח שינסו גם לקזז במספרים, כי 700 אלף ש"ח זה סכום מאוד גבוה גם אם מדובר על חמש שנים. ככל שיצליחו להוריד את הסכום הסנגורים יטענו -כך אני מניח- שצריך להרשיע רק לפי חוק המתנות שהסנקציה היא כספית".



    0 תגובות