המועמד לראשות העבודה: "עלינו לחבור למרכז"

    אסתי פלד No Comments on המועמד לראשות העבודה: "עלינו לחבור למרכז"

    מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני ב"מהדורה המרכזית": "יש פה שאלה על הדרך של התנועה. אני חושב שהלכנו למקום יותר מדי רדיקלי, נישתי ובאזור החיוג של מרצ. המטרה שלי היא: אחד, ליזום חיבורים גדולים לכיוון גוש המרכז"

    צילום: פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכ"ל מפלגת העבודה והמועמד לראשות המפלגה, ערן חרמוני שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני מאמין שהעבודה היא מפלגה חשובה בציבורית הישראליות וצריך להחזיר אותה למקום הנכון. עלינו לנוע לכיוון יותר מרכזי, ליזום חיבורים ולעשות כל מאמץ להוציא מתוכנו מועמד לראשות הממשלה וכרגע אנחנו לא שם", אומר חרמוני.

    הוא התייחס לביקורת על יו"ר המפלגה ותפקודה כשרה: "אני מאוד מכבד את מרב מיכאלי. אנחנו יודעים שבנושאי של תחבורה התהליכים הם ארוכי טווח. היא קיבלה החלטה נכונה להסיט משאבים לתחבורה הציבורית".

    לדבריו "יש פה שאלה על הדרך של התנועה. אני חושב שהלכנו למקום יותר מדי רדיקלי, נישתי ובאזור החיוג של מרצ. המטרה שלי היא: אחד, ליזום חיבורים גדולים לכיוון גוש המרכז ודבר אני, אעשה כל מאמץ כדי לגייס למפלגה אישיות ציבורית בעלת מעמד שיהיה מועמד לראשות הממשלה. אינני מתכוון להתמודד לתפקיד בעצמי. זו הייתה תנועה שמתווה דרך בסוגיות הליבה של החברה הישראלית".

    הוא התייחס לאפשרות של חיבור עם מרצ: "הלכנו למערכת בחירות יחד עם מרצ בדיוק בגלל אותו לחץ שלא לסכן את הגוש והוכח שהשלם היה קטן מסך חלקיו, להבדיל למשל מהחיבור שהתקרא אז המחנה הציוני – שבו השלם היה גדול מסך חלקיו".



    0 תגובות