ירי לעבר כוח צה"ל בכניסה לחומש; מרדף אחר המחבלים

    קובי פינקלר No Comments on ירי לעבר כוח צה"ל בכניסה לחומש; מרדף אחר המחבלים

    בחסדי שמים אין נפגעים בקרב הכוחות. כוחות הביטחון פתחו במרדף אחר המחבלים. בסריקות במרחב נמצאו מספר תרמילים של קליעי הירי

    חומש צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיון פיגוע בחומש: חשודים ירו לפני זמן קצר מרכב חולף לעבר כוח צה"ל ששהה במחסום הכניסה למרחב חומש בשומרון. הלוחמים השיבו באש ובחסדי שמים אין נפגעים בקרב הכוחות.

    כוחות הביטחון פתחו במרדף אחר המחבלים. בסריקות במרחב נמצאו מספר תרמילים של קליעי הירי.

    מוקדם יותר היום (שלישי), הוציא בית משפט השלום בתל אביב צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי חקירת מקרה התקיפה בבני ברק בשעות הבוקר המוקדמות. במשטרה נבדקים כל כיווני החקירה, לרבות פיגוע לאומני.

    כזכור, גבר חרדי כבן 47 נדקר הבוקר בגשר הולכי הרגל על כביש 4 בין בני ברק לגבעת שמואל. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר. הנדקר סיפר שהדוקר היה בעל חזות ערבית, שנמלט מהמקום.

    סנ"צ עמי בן דוד, דובר מחוז תל אביב במשטרת ישראל סיפר ל"קול חי": "בסביבות השעה 5.24 קבלנו טלפון מאדם שפגע על גשר הולכי רגל סמוך לב"ב. המניעים נבדקים, כולל הלאומני. הכוחות בשטח בסריקות בכל האזור ונעדכן בהמשך".

    ד״ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא תל השומר עדכן במהלך הבוקר אודות מצבו של הפצוע: "הוא בחדר הלם, מצבו בינוני, הוא עם חבלת ראש חודרת ומספר דימומים מוחיים. אין ספק שמדובר בחבלה קשה מחפץ כבד. כרגע לא נשקפת סכנה לחייו, הוא יעבור לטיפול נמרץ נוירוכירורגי".

    הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת הרב יצחק דאן בן גילה פיבי.

    ראש הממשלה, יאיר לפיד התייחס לאירוע: "‏שולח ברכת החלמה מהירה לפצוע שנדקר הבוקר בבני ברק ומחזק את משפחתו. כוחות הבטחון פועלים לברר את נסיבות הארוע ועושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים, גם להם אני שולח הבוקר חיזוק, המאמצים שלכם מצילים חיים".



    0 תגובות