חדשות התעשייה: אלבום חדש, ושני סינגלים מיוחדים | האזינו

    שמחה סינגר 1 Comment on חדשות התעשייה: אלבום חדש, ושני סינגלים מיוחדים | האזינו

    כמידי יום בתכנית 'זמן אוויר' מגיש יצחק אייזיקוביץ' את פינת 'חדשות המוזיקה' ובה נחשף כל מה שחדש בתעשיית המוזיקה והתרבות היהודית | האזינו לכל השירים החדשים והידיעות החמות בתחום המוזיקה

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי צהריים מגיש יצחק איזיקוביץ' את 'חדשות התעשייה' המסקרות את כל מה שחדש במוזיקה היהודית בתוכנית "זמן אויר".

    הזמר קובי גרינבוים משיק את אלבום הבכורה שלו – "זכות", ובו אחד עשר שירים מלחניהם של גדולי היוצרים והמלחינים במוזיקה החסידית.

    שמחה פרידמן מחדש ניגון חבד"י עתיק בביצוע סוחף ומקפיץ שנקרא -"ניגון השמחה" כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד חיימק'ה חדד.

    האזינו למהדורת החדשות המוזיקליות המלאה:

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה לא טוב שבאפליקציית ’מרכז המידע’ של הדרן, איך שנכנסים לידיעה חדשותית באתרכם – אוטומטית- פועל הרדיו. א) משום שכשאני שומע שירים, נכנס לידיעה, ולא מעוניין לפתוח איזה סרטון, בכל זאת, הרדיו המופעל, קוטע את רצף המוזיקה. וגם, למי שכבר יש אפליקציה נפרדת של רדיו קול חי, כשיכנס תוך כדי, לחדשות קול חי ב’מרכז המידע’ וילחץ ’סטופ’ על הרדיו האוטומטי, הוא יפסיק את הרדיו לגמרי, גם מהאפליקציה של רדיו קול חי ולא רק את זה המופעל אואומטית בכניסה לאפליקציה מרכז המידע. וגם, כשאדם נמצא במקום שקט ואין ברשותו אוזניות, והוא מעוניין לצפות בחדשות באתר דרך מרכז המידע באופן שקט, ההפעלה האוטומטית של הרדיו מייצרת רעש ואי נעימות.
      אז אנא, בטלו את זה.