דרמה בליכוד: יובל שטייניץ הודיע שלא יתמודד בבחירות

    אבי רבינא No Comments on דרמה בליכוד: יובל שטייניץ הודיע שלא יתמודד בבחירות

    לאחר 23 שנים שכיהן כח"כ וכשר, ד"ר יובל שטייניץ ממפלגת הליכוד החליט שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה – 25, "הרגשתי שמגיע לי ולמשפחתי לנשום קצת אוויר נקי" כתב בהודעתו | נתניהו הגיב להודעתו: "אני בטוח שיובל ימשיך לתרום לאזרחי ישראל ולמדינה האהובה שלנו"

    שטייניץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, ח"כ ד"ר יובל שטייניץ ממפלגת הליכוד הודיע לפני זמן קצר לחבריו כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת: "חברים יקרים, לפני זמן קצר הודעתי ליו"ר הליכוד נתניהו, על החלטתי שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לאחר 23 שנים כחבר כנסת – שבמהלכן זכיתי לכהן בתור שר האוצר, שר המודיעין, שר האנרגיה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון – הרגשתי שמגיע לי ולמשפחתי לנשום קצת אוויר נקי" הכתב בהודעתו.

    "אני גאה בהישגים שהשגתי במסגרת תפקידיי השונים, בכלכלה, במדינאות ובביטחון. חלקם בעלי משמעות היסטורית, כגון: חשיפת תוכנית הגרעין הסורית; המצאת התקציב הדו שנתי הראשון מסוגו בעולם; הכנסתה של ישראל ל-OECD ; חילוצה של הכלכלה מהמשבר הגלובלי 2009-2012; ומתווה הגז והפיכתה של ישראל למעצמת אנרגיה. אני מודה לחברי הליכוד, ולכל עם ישראל, על הזכות הנדירה שנפלה בחלקי לשרת את המולדת ולהשפיע בנושאים הנוגעים לקיומה ולשגשוגה של המדינה" אמר שטייניץ.

    "אני מעמיד את עצמי לרשות חבריי בליכוד במערכת הבחירות" הוסיף שטייניץ, "בתקווה שהתוצאות תשמנה סוף לכאוס הפוליטי, ותאפשרנה את הקמתה של ממשלה לאומית ואיכותית בהובלת נתניהו והליכוד. תודה לכולם".

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב להודעה ואמר: "חברי ד״ר יובל שטייניץ היה שותף נאמן למדיניות הכלכלית המוצלחת שבה הובלנו את ישראל בעשור הטוב בתולדותיה. המאבק המשותף שלנו להוצאת הגז מהמים, חרף כל הלחצים הפופוליסטים, הביא עשרות מיליארדים לאזרחי ישראל – בחינוך, ברווחה, בבריאות ובתשתיות. כשר אוצר יובל פעל להורדת מחירים ומיסים וכחבר בקבינט המדיני-ביטחוני הוא היה שותף להחלטות חשובות במיוחד לביטחון ישראל. אני בטוח שיובל ימשיך לתרום לאזרחי ישראל ולמדינה האהובה שלנו. בהצלחה יובל".

     



    0 תגובות