גלעד שרון, המתמודד ב"ליכוד": "מערכת המשפט הסבה נזק לעצמה"

    אייל ראובן No Comments on גלעד שרון, המתמודד ב"ליכוד": "מערכת המשפט הסבה נזק לעצמה"

    גלעד שרון ב"מהדורת הבוקר": "הליכוד הוכיח שהוא מגן החוק בישראל. אבל לפעמים מערכת המשפט גורמת נזקים לעצמה שהיא דנה בסוגיות שלא בסמכותה" | "מעניין אותי שהליכוד יהיה גדול וחזק. איילת שקד לא מעניינת אותי. ראינו מה עלה בגורל ההצבעה של אנשי הימין שתמכו במפלגות אווירה"

    גלעד שרון צילום: Yossi Aloni/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד שרון, המתמודד בפריימריז ברשימת הליכוד לכנסת:" אני מתמודד ברשימה המרכזית, סיכויי טובים בעזרת ה'. אני רוצה להשאיר את הצבא מחוץ לוויכוח הפוליטי, באופן כללי צריך להתייחס לליכוד באותן אמות מידה כמו מפלגות אחרות, לא חושב שזה קורה".

    "מינוי הרמטכ"ל לא התחיל עכשיו, בוא נניח לשאלה זו ונדבר עקרונית בדברים אחרים. צריך להקפיד לא להשאיר ירושה כזו ברגעיה האחרונים של הממשלה. כשפרקליט מדינה מוציא מכתב לאנשים ששכרם מהפרקליטות זה לא תקין. יש במערכת הפוליטית בעיה יש הרבה מאוד מה לתקן".

    "הייתי רוצה שהמינויים של הליכוד יהיו כמו מפלגות אחרות, נאמר בהגינות שהליכוד לא ידע לשלוט ולא ידע. העובדה שהכניסו את רע"מ שהיא תנועת בת של "האחים המוסלמים", ושראש הממשלה המתין בדריכות להחלטות מועצת א שורא. הדבר הזה גרם לגל לאומני, להרמת ראש ולהנפה של דגלי פלסטין באוניברסיטאות בישראל בצוררה שלא הייתה שנים רבות תחת ממשלות הליכוד ויהיה קשה לתקן אותו"

    "אתה מתפרץ כל הזמן לדלת פתוחהבכל הראיונות שלי אני אומר שהסיפור האמיתי של הבחירות האלו היא בין יועצו של עראפת ומחבקי המחבלים מליל הקילשונים ותומכי טרור. או ממשלה ציונית ולאומית בהובלה מרכזית של הליכוד והוא המרכיב הדומיננטי בה והמפלגות הציוניות שלא תלויות – אלו שתי הברירות".

    "הליכוד במשך שנים הוכיח שהוא מגן החוק בישראל, אבל לפעמים המערכת עצמה גורמת נזקים למערכת המשפט בכך שהם דנים ומקבלים החלטות בתיקים שהם לא מצויים בהם. את הציבור הטיפול במערכת המשפט מעניין, לא יכולים לראות את היועמ"ש אומר 'מחזיקים לי בגרון' ומתעסק בתיקים האם יוחזרו גופות מחבלים או האם צריך למגן אזור מסוים – אלו לא מקומות הם צריכים להתעסק בהם והם מסבים נזק לעצמם".

    מעניין אותי שהליכוד יהיה גדול וחזק, איילת שקד לא מעניינת אותי. ראינו מה עלה בגורל ההצבעה של אנשי הימין שתמכו במפלגות אווירה.



    0 תגובות