פרופ' אשר כהן: "הימין חייב מפלגה נוספת כדי לנצח"

    אסתי פלד 2 Comment on פרופ' אשר כהן: "הימין חייב מפלגה נוספת כדי לנצח"

    הפרופסור אשר כהן שהיה מועמד ברשימת ימינה לכנסת, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "גם 61 בסקרים, שזה מספר שממש לא רואים בכל הסקרים, זה מסוכן כי יש טעויות דגימה, ימינה תמיד הייתה המפלגה שהביאה נישה חדשה לימין וזה מה שחסר עכשיו" | הריאיון המלא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרופסור אשר כהן שהיה מועמד ברשימת ימינה לכנסת והתאכזב מבנט, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על הבחירות לכנסת ואמר: "רואים בסקרים באופן קבוע שגוש הימין עלה, זה אומר שרוב מצביעי ימינה חזרו לימין. מה שנשאר מימינה זה אולי שני מנדטים. אבל גם 61 שזה מספר שלא רואים בכל הסקרים, זה מסוכן כי יש טעויות דגימה, ימינה תמיד הייתה המפלגה שהביאה נישה חדשה לימין וזה מה שחסר עכשיו".

    "מי שמתאימה למלא את המשבצת הזו, זו איילת שקד. היא מנסה עכשיו לתפוס את הנישה הזו. הבעיה היא, שהמנדטים שיש לה בסקרים זה אנשים שחושבים שהיא תצטרף לממשלת שמאל. אם היא תגיד אני חוזרת רק לימין, יהיה קשה לה ליצור אמון בימין כי היא המשיכה עם הממשלה עד הסוף ולא פרשה בשום שלב".

    "מי שראוי להוביל את המפלגה הזו לדעתי, הוא עמיחי שיקלי שיבוא לציבור עם אמירה של נאמנות, אני פרשתי בהתחלה, לא תמורת שיריון ולא תמורת כלום אלא מאידיאולוגיה. הוא גם היחיד ששילם מחיר אישי על הפרישה שהופרש" הסביר כהן.

    "מה שהרס לימין את הבחירות הראשונות זה הימין החדש וזהות של פייגלין. שניהם היו מפלגות נישה, והם הביא המון קולות, הבעיה היא ששניהם לא עברו את אחוז החסימה. הפעם צריך לנהל את זה נכון, הליכוד חייב ללמוד ממה שהיה, זה סיכון מאד גדול לרוץ רק עם ליכוד ציונות דתית וחרדים חייבים מפלגת נישה ימנית".

    "סף הבוחרים גדל מידיי סבב, ואחוז החסימה יהיה גבוה, מפלגה תצטרך מינימום 150,000 קולות, הקרב הכי גדול שיהיה במערכת הבחירות הנוכחית יהיה גם אחוז ההצבעה. באופן קבוע בשמאל אחוז ההצבעה גבוה יותר, ושם המלחמה" הסביר.

    "חלק מהציונות הדתית חזרו מבנט לסמוטריץ. אבל בן גביר גם מביא המוני מצביעים, החרדים צריכים לפתוח את הקלפיות בריכוזים החרדים והם חייבים לראות את הקפיצה של הציונות הדתית בסקרים. שהם מופיעים כמפלגה תורנית, למפלגות החרדיות יש בעיה" אמר כהן.

    האזינו לריאיון המלא של פרופסור אשר כהן:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות