בחירות בפתח: הקמפיינים של המפלגות החרדיות | שיח פרשנים

    אסתי פלד 2 Comment on בחירות בפתח: הקמפיינים של המפלגות החרדיות | שיח פרשנים

    עם תחילתה של מערכת הבחירות, שוחח אבי מימרן בתכנית "המהדורה המרכזית" עם הפרשנים יעקב איזק, אבי גרינצייג ואשר מדינה, על איך צריכים להיראות הקמפיינים של המפלגות החרדיות במערכה הנוכחית לאחר ירידה של כ- 65,000 מצביעים בסבבים הקודמים | החרדים צריכים להיצמד לנתניהו או להשאיר את כל האופציות פתוחות? האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב התארחו בתכנית "המהדורה המרכזית" שלשת הפרשנים, יעקב איזק, אבי גרינצייג ואשר מדינה, לשיחה מרתקת עם אבי מימרן, סביב הנושא כיצד צריכים הקמפיינרים של המפלגות החרדיות לחדד את המסרים לקראת מערכת הבחירות המכריעה.

    יעקב איזק – שהוביל את האסטרטגיה ביהדות התורה והיה עוזרו של ליצמן, הגיע על משבצת מפלגת אגודת ישראל פתח את השיחה: "הכותרות כרגע "זה הצ'אנס האחרון" מכוונות לנתניהו, המסר הוא שאם הוא לא יצליח להביא 61 הוא לא יקבל את אמון הליכוד ולא את אמון החרדים. גם עבור החרדים זה "הצ'אנס האחרון", אם במצב הזה אנחנו נראה תעמולה של המפלגות החרדיות, ויצטרכו קמפיין זה ממש מצב לא טוב. הייתי מציע להם להימנע מזה, כולם מבינים מה היה פה".

    אשר מדינה, שייצג בדיון את מפלגת ש"ס אמר: "ש"ס כידוע מורגלת בבחירות, אנחנו בסבב החמישי. השנה האחרונה לא דומה למה שהיה בעבר, אנחנו מגיעים מהאופוזיציה, חווינו על הבשר מה זה ממשלת שמאל. ביוקר המחיה והזהות היהודית. זה הקמפיין הכי טוב שיכול להיות".

    איזק: "המסר של יהדות התורה של "ועשית ככל אשר יורוך" הוא הטוב ביותר, כשיש אויבים פוליטיים כמו בן גביר זה טוב ולא איום, כי שיש מי שמאתגר אותך אתה פועל יותר, יש קהלים שלא מרגישים בנוח, אבל זו העת לאגד את כולם ולהתעלות מעל המשקעים. אין סיכוי שכולם יהיו מרוצים אבל צריך לראות את התמונה הכוללת".

    אבי גרינצייג שייצג את דגל בדיון אמר: "זה שגפני שוחח עם לפיד והוא בא ליום הולדת שלו מקובל במערכת. מה שמדאיג זה יותר האמירות של גורמים עלומים שאחרי הבחירות ייבחנו את המצב. הציבור של יהדות התורה נאמן, אבל חשוב שהמנהיגים יחדדו את הנאמנות לגוש. זה ברור לכולם שלא תהיה שום אפשרות להקים ממשלה בלי גוש הימין".

    מדינה: "כל הקמפיין של "מה יהיה אם לא יהיה לביבי 61" מזיק לנו. אני מצר על כך שזה נכנס גם אל הציבור שלנו. לא מבין את אלה שמשתפים פעולה עם הלך הרוח הזה. אנחנו צריכים לראות מה איתנו, אחרי שנה כל כך קשה היה אמור להיות ברור שחרדים יתמכו אך ורק במפלגות החרדיות".

    איזק: "הציבור מסויט, יש כאן שאלה בחלל אם ביבי יצליח או לא, אף אחד לא אומר כבר על כלום "לא יקרה", ראינו כבר את הכל קורה, גנץ ישב עם רע"מ, וגם סער ישב איתם למרות שהבטיח שזה לא יקרה, אז אנשים לא שוללים את זה שאולי החרדים יילכו עם לפיד".

    האזינו לשיחה המלאה:

     

     

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דיבורים על אחדות כמו חול ובסוף אין מה לאכול תרתי משמע! למה אין אחדות אפילו טכנית בין ג לש"ס כמו במוניציפלי? יש לא מעט ראשיות מקומיות חילוניות שאגודה+דגל+ש"ס רצים ביחד עם פתקים שס"ג בש"ס וכו'! למה הערבים בזמנו רצו שתי מערכות ביחד ואפילו הציונות הדתית פלוס בן גביר השכילו לעשות את מה שאתם לא? זועקים אחדות אחדות ולא עושים דבר וחצי דבר אפילו טכנית בכיוון!!!

    2. 1

      נכון. תגובה צודקת לגמרי!