פוטר או התפטר? ראש מערך ההסברה "סיכם" עם רה"מ על סיום תפקידו

    שלמה ריזל 1 Comment on פוטר או התפטר? ראש מערך ההסברה "סיכם" עם רה"מ על סיום תפקידו

    אחד מכלי התקשורת דווח כי בניגוד לנוסח המעורפל שיצא מלשכת ראש הממשלה, לפיד פיטר את טנא. מיד לאחר מכן הודיע ראש ממשלת המעבר על מינויו של דובר משרד החוץ, ליאור חייט לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי

    צילום: איה אפרים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מערך ההסברה הלאומי, אלעד טנא סיכם עם ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד על סיום תפקידו כראש המערך. כך נמסר בהודעת לשכת ראש הממשלה. ב"ישראל היום" דווח כי בניגוד לנוסח המעורפל שיצא מלשכת ראש הממשלה, לפיד פיטר את טנא. מיד לאחר מכן הודיע ראש ממשלת המעבר על מינויו של דובר משרד החוץ, ליאור חייט לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי.

    חייט דיפלומט במשרד החוץ משנת 2001. מילא שורה של תפקידים במשרד החוץ בהם קונסול כללי במיאמי, דובר שגרירויות ישראל בספרד ובארגנטינה ומנהל מחלקת מרכז אמריקה והקריביים. חייט בעל תואר ראשון בתקשורת וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

    בהמשך למינויו של חייט, דובר משרד החוץ לשעבר עמנואל נחשון, שהפך בשנת 2019 לשגריר ישראל בבלגיה, יחזור לארץ וימונה מחדש לתפקיד במקביל לתפקידו כסמנכ"ל דיפלומטיה ציבורית במשרד החוץ.

    ראש הממשלה, יאיר לפיד הודה לטנא על עשייתו במערך ההסברה הלאומי בחודשים האחרונים: "האתגר הגדול של מדינת ישראל הוא לספר את הסיפור הישראלי על כל גווניו. בשנה החולפת הוקם מחדש על ידי טנא ואנשיו, מערך מקצועי שמאחד את כל גופי ההסברה במדינה לשפה אחת וקול אחד בהיר וחד. זו הייתה שנה עם אירועים מורכבים ומערך ההסברה תרם תרומה משמעותית לתדמית ישראל ולשיח בארץ ובעולם. אני מודה לאלעד על העבודה הקשה ומאחל לו בהצלחה בהמשך".

    ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, בירך את טנא על עשייתו מאז כניסתו לתפקיד: "שנים שכולם מתלוננים שאין הסברה. אלעד טנא הקים מחדש את מערך ההסברה הלאומי, הצליח לחבר את כל הגופים יחד לכדי מכונה יעילה, מהירה וחכמה, ולהעביר את האמת על ישראל. אני מאחל לאלעד הצלחה בכל דרך שיבחר".

    ראש מערך ההסברה הלאומי, אלעד טנא: "בחודשים האחרונים ניתנה לי הזכות הגדולה להוביל את הקמתו המחודשת של מערך ההסברה הלאומי. רבות מהבעיות שאפיינו את ההסברה הישראלית במרוצת השנים נבעו ממצב זה, שהוביל להיעדר מדיניות הסברה סדורה, ותיאום-חסר בין הגופים השונים.

    "מאז כניסתי לתפקיד, זכיתי לראות פרי לעבודתו המאומצת של המערך המתחדש. לצד הנעת פרויקטים היסטוריים עבור ההסברה הישראלית, גיבוש מנגנון יעיל להפצת מסרים בזמן אמת, והקמת מטה הסברה לאומי למגפת הקורונה – רתמנו מחדש את כלל גופי ההסברה במדינת ישראל לעשייה משותפת, ששיאה בתרומה ייחודית לשינוי של ממש בנרטיב ולמניעת הסלמה במהלך חודש הרמדאן, ומעבר לו.

    "כעת, לאחר התייעצות עם ראש הממשלה ואחרי שנוכחתי לראות שהמערך נוכח ועומד על רגליו, החלטתי שהגיעה העת להמשיך הלאה. אני מודה לראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, על הזכות שהעניק לי לשרת את עם ישראל ולבצע שליחות, כשלצדי צוות מוכשר של אנשים, חדורי שליחות ואמונה בצדקת הדרך. אין לי ספק שהעבודה המשותפת שביצענו והשיטות שפיתחנו ישרתו את המדינה שנים קדימה. אני מאחל הצלחה גדולה לראש הממשלה יאיר לפיד ולצוותו – הצלחתכם הצלחתנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר סיכמנו שבממשלה הזו התווסף בניין חדש למערכת הפועל- התפוטר