לפיד פתח את ישיבת הממשלה: "ננהל את הממשלה כאילו אין בחירות"

    שלמה ריזל 2 Comment on לפיד פתח את ישיבת הממשלה: "ננהל את הממשלה כאילו אין בחירות"

    ראש ממשלת המעבר בפתח ישיבת הממשלה: "חיזבאללה ממשיך בדרך הטרור ופוגע ביכולת של לבנון להגיע להסכם על הגבול הימי. ישראל תמשיך להגן על עצמה, על אזרחיה ונכסיה; אנחנו נמשיך לחזק את עוצמתה הכלכלית, המדינית והביטחונית של מדינת ישראל"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה הראשונה בראשותו. "בחודשים הקרובים המטרה שלנו, של כל השולחן הזה, היא לנהל את הממשלה כאילו אין מערכת בחירות. אזרחי ישראל זכאים לממשלה מתפקדת בכל רגע נתון. זו הציפייה מאיתנו, זו הציפייה שלי מחבריי השרים", פתח לפיד.

    "משבר החינוך לא יכול לחכות. תקציבים לבתי חולים אי אפשר לדחות. האיראנים, חמאס והחיזבאללה לא מחכים. אנחנו צריכים לפעול מולם בכל הזירות, בכל רגע נתון, וזה בדיוק מה שנעשה".

    לפיד התייחס ליירוט המל"טים במהלך השבת: "צה״ל יירט אתמול, שלושה כלי טייס בלתי מאויישים עויינים שניסו לפגוע בתשתיות ישראליות במים הכלכליים של ישראל.

    "חיזבאללה ממשיך בדרך הטרור ופוגע ביכולת של לבנון להגיע להסכם על הגבול הימי. ישראל תמשיך להגן על עצמה, על אזרחיה ונכסיה", הצהיר ראש הממשלה.

    הוא הוסיף: "הממשלה הזו תמשיך לפעול לטובת האזרחים בדיוק כפי שעשתה כל השנה האחרונה. אנחנו נביא החלטות, אנחנו נוציא לפועל מהלכים, אנחנו נמשיך לחזק את עוצמתה הכלכלית, המדינית והביטחונית של מדינת ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הסבא שלו לבן הארמי בטוח מתמוגג מנחת מהנכד שיודע לשקר בכזה אליגנטיות

    2. 1

      לבן הארמי במקרה הטוב…