סגן השר כהנא: "אפעל להקמת ממשלת אחדות רחבה"

    אבי רבינא 1 Comment on סגן השר כהנא: "אפעל להקמת ממשלת אחדות רחבה"

    היום צפוי כהנא להפגש עם שרת הפנים שקד שמובילה את רשימת ימינה במטרה לדון באפשרויות הריצה. עד הלילה בחצות יוכלו חברי סיעת ימינה להתפצל למפלגה אחרת ולהביא את יחידת המימון שלהם

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת הפנים, איילת שקד צפויה להיפגש היום (ראשון) עם סגן השר מתן כהנא ממפלגתה לדיון בשאלת הריצה המשותפת בבחירות הקרובות. עד הלילה בחצות יוכלו חברי סיעת ימינה להתפצל למפלגה אחרת ולהביא את יחידת המימון שלהם. כהנא נוטה להתפלג ולחבור לכחול לבן בבחירות הקרובות.

    הבוקר התייחס כהנא להמשך דרכו הפוליטית וכתב: "אמשיך להיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי".

    "אז מה הלאה?", הוסיף כהנא. "המטרה שלי היא להמשיך את המסע אותו התחלתי יחד עם בנט. לפעול בכל כוחי לממשלת אחדות רחבה מתוך הבנה כי במציאות הפוליטית הנוכחית ממשלה של צד אחד זה דבר רע מאוד למדינת ישראל. להמשיך ולפעול לחיזוק הזהות היהודית של המדינה מתוך הסכמות רחבות ולא במלחמות דת. להמשיך ולהיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית. לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי. לאלו שזוכרים שהתפקיד שלנו הוא לחבר ולאחד.

    הוא סיים: "בימים אלו אני בוחן את הדרך בה אוכל לממש בצורה המיטבית את השאיפות האלה".

    בתוך כך, ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד ינהל היום ישיבת ממשלה ראשונה בראשותו. לפיד לן הלילה לראשונה במתחם המאובטח הסמוך למעון ראש הממשלה בבלפור ירושלים. אתמול כינס לפיד מסיבת עיתונאים בה שטח את משנתו הביטחונית והמדינית.

    פרשננו הפוליטי איתי גדסי וכתבנו בכנסת אבי רבינא שוחחו הבוקר עם מגישי "מהדורת הבוקר" על הבחירות לכנסת ה-25. הפרשן הפוליטי, איתי גדסי התייחס לאתגר של יו"ר ישראל ביתנו: "ליברמן מחפש 'בייס' חדש כדי לצלוח את אחוז החסימה". כתבנו אבי רבינא עדכן בנושא שאלת הפיצול האפשרי ביהדות התורה: "ב'דגל' היו מעדיפים שגולדקנופף לא יהיה בכלל ברשימה לכנסת. בישיבה בחמישי של ח"כי 'דגל' והרבנים, הפיצול עדיין על השולחן".

    מנכ"ל ש"ס, חה"כ חיים ביטון, אמר בשיחה עם בצלאל ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "התחלנו מערכת בחירות ארוכה שבעז"ה בסופה נקים ממשלה בראשות נתניהו. הדבר הראשון שנעשה, זה לטפל ביוקר המחיה ולבטל את כל הגזירות הקשות שפגעו במיוחד בציבור החרדי".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד), אמר בריאיון ל"קול חי": "לפיד שלפני כמה ימים קרא לנו 'כוחות האופל' מדבר על אחדות העם. אם חשבנו שהממשלה בראשות בנט הייתה הגרועה ביותר, אני כבר לא יודע מה לצפות עם לפיד נס שזו רק ממשלת מעבר. הממשלה הזו עשתה לנו את הקמפיין הטוב ביותר בשנה האחרונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמו שהכובע לא קובע והמעיל לא מועיל ולא מעיד על טיב האדם, כך גם הסיירת ממנה הוא בא לא מעידה הרבה…