קרעי: "אני חושב שהמציאות הקשה תוציא את האנשים מהבתים"

    אייל ראובן No Comments on קרעי: "אני חושב שהמציאות הקשה תוציא את האנשים מהבתים"

    ח"כ שלמה קרעי ב"מהדורת הבוקר": "לפיד שלפני כמה ימים קרא לנו 'כוחות האופל' מדבר על אחדות העם. אם חשבנו שהממשלה בראשות בנט הייתה הגרועה ביותר, אני כבר לא יודע מה לצפות עם לפיד נס שזו רק ממשלת מעבר. הממשלה הזו עשתה לנו את הקמפיין הטוב ביותר בשנה האחרונה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), ותקף את ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד. "אני לא חושב שמישהו באמת מאמין לאיש הזה שרק לפני כמה ימים קרא לנו כוחות האופל ועכשיו הוא מדבר על אחדות העם. האיש הזה מוכן למכור הכל. אם חשבנו שהממשלה בראשות בנט הייתה הגרועה ביותר, אז אני כבר לא יודע למה לצפות עם לפיד. נס שהוא רק ראש ממשלת מעבר ונקווה שהנזק שלו יהיה הפיך".

    לדברי קרעי: "הממשלה הזו עשתה לנו את הקמפיין הטוב ביותר בשנה האחרונה. יוקר המחיה, עליית מחירי הדלק, הדיור, החלב והחשמל. אנשים מתקשים לגמור את החודש. הגאווה הלאומית והביטחון האישי נפגעו. קיבלנו גל של טרור, גזירות נוראות על החלשים. אלה דברים שיוציאו את האנשים מהבית. אנשים אומרים שהם חשבו ששום דבר לא יכול לקרות והם ראו שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים. אנחנו בהחלט מתכוונים להאבק ולעשות קמפיינים ממוקדים במעוזי הימין הליכוד".

    קרעי התייחס לאפשרות שימינה בראשות שקד תעבור את אחוז החסימה: "לא כל המפלגות בגוש רל"ב מחרימות אותנו. נכון שתוכנית של בנט תוכננה מראש אבל הוא לא היה מסוגל לעשות את זה אם היו 61 לגוש הימין. המציאות שיחקה לו. ימינה מעולם לא החרימה אותנו, כשיהיו 61 יחד איתם הם לא יחרימו את נתניהו. אין ספק".

    עם זאת, העריך: "אני חושב שיש סיכוי קלוש מאוד שיעברו, מי שרימה פעם אחת ירמה פעם נוספת. לא הייתי ממליץ למישהו להצביע לשקד ולכל מפלגה שהיא תהיה בתוכה. היה והיא תעבור – אנחנו לא מחרימים אף אחד. רק הצד השני מחרים על בסיס אישי. אצלנו הכל על בסיס אידיאולוגי ולא שנאה".

    מה התוכניות שלכם בעניין מערכת המשפט?

    קרעי: "קודם כל, כל המינויים שעשתה ממשלת ההונאה הזו בעיני צריכים ללכת הביתה, אם זה המשנה ליועמ"ש שרון אפק או היועמ"שית גלי מיארה, או יועצים משפטיים בכלל שצריכים להפוך למשרת אמון כדי שלא יסכלו את המדיניות של השרים". 

    הוא הוסיף: "צריך שינוי משמעותי ביחסים בין הכנסת לביהמ"ש העליון. בעיני צריכה לקום ערכאה אחרת ולא בג"ץ שניכס לעצמו סמכויות על. אני בהחלט מתכוון להוביל את הדבר הזה ולא לוותר".

    ביחס לפריימריז בליכוד, אמר קרעי: "השתדלתי להיות שליח נאמן לעם שלנו. אני מעריך שמי שבחר בי לכנסת ישמח לבחור בי מחדש".



    0 תגובות