חיים ביטון: "הדבר הראשון שנעשה הוא לטפל ביוקר המחיה"

    אייל ראובן No Comments on חיים ביטון: "הדבר הראשון שנעשה הוא לטפל ביוקר המחיה"

    ח"כ חיים ביטון ב"מהדורת הבוקר": "יו"ר התנועה הוא זה ששימר את הגוש לאורך כל התקופה. ברור שיהיה תיאום עמדות של כל הגוש בעניין הבאת אנשים לקלפי". על יאיר לפיד: "מעכשיו הוא ייראה ממלכתי כי הוא בקמפיין בחירות, אבל בנאום שלו הוא אפילו לא אמר 'בעזרת ה'"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל תנועת ש"ס, חה"כ חיים ביטון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על הבחירות לכנסת ה-25. "התחלנו מערכת בחירות ארוכה מאוד שבעזרת ה' בסופה נקים ממשלה בראשות נתניהו והדבר הראשון שנעשה זה לטפל ביוקר המחיה ולבטל את כל הגזירות הקשות שפגעו במיוחד בציבור החרדי, יחד עם כל הדברים האחרים", מבטיח ביטון.

    לדבריו "ודאי שיוקר המחיה זה הנקודה העיקרית שכרגע על השולחן. וזה כולל בתוכו גם את הפגיעה בדת ובציבור החרדי. אבל ודאי שלא נעסוק רק בזה. נחלק את הקמפיין. כרגע זה מה שמעניין את הציבור".

    האם נראה תיאום מסרים בין מפלגות גוש הימין?

    ביטון: "יו"ר התנועה הוא זה שבנה ושימר את הגוש לאורך כל התקופה. ברור שיהיה תיאום עמדות של כל הגוש בעניין הבאת אנשים לקלפי. אבל במסרים כל אחד יתן את החלק שלו. כולם יודעים שש"ס היא זו שהובילה. חברי הכנסת של ש"ס ידועים כחברתיים ביותר שנלחמו הכי חזק בנושאים האלה".

    ביטון הוסיף: "אנחנו צריכים ממשלה חזקה, יציבה. הציבור הימני בחלקו לא יצא לקלפי בבחירות האחרונות. בערים המסורתיות אחוז ההצבעה על 58-59%, בזמן שבאזורים האחרים היו באזור ה-74%. ההסבר לזה הוא שבימין ראו בנתניהו קוסם שימשיך ויישאר בשלטון בכל מקרה ולעומת זאת בשמאל הייתה אמביציה גדולה לשנות. אותה ממשלה שהייתה כרגע הוכיחה בצורה חד משמעית שכשאר הם בשלטון גם יוקר המחיה עולה. בבחירות הנוכחיות האמביציה תשתנה בציבור שלנו".

    עוד אמר ביטון: "לפיד יעשה עכשיו הרבה מאמץ להיראות ממלכתי ולהיראות ככזה שלא פוגע בחרדים כי הוא בקמפיין בחירות, אבל בנאום שלו הוא אפילו לא אמר 'בעזרת ה'".



    0 תגובות