אדלשטיין לא יתמודד מול נתניהו: "תנועת הליכוד בראש מעייני"

    אבי רבינא 1 Comment on אדלשטיין לא יתמודד מול נתניהו: "תנועת הליכוד בראש מעייני"

    אדלשטיין הודיע: "אנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינת ישראל. אינני יכול לגרור את תנועת הליכוד לעימות בשורותיה ולכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות"

    יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, השר לשעבר חה"כ יולי אדלשטיין הודיע הערב (חמישי) כי לא יתמודד מול יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו על הנהגת התנועה.

    "תנועת הליכוד היא הבית שלי", כתב אדלשטיין. "בכל דרך בה הלכתי, תמיד העמדתי את תנועת הליכוד בראש מעייני. הליכוד מחבר את רעיון ארץ ישראל השלמה, מחבר אנשים מכל המגזרים, מחבר מגוון דעות ורעיונות – הליכוד הוא של כולנו ויחד נתקן את מחדליה של ממשלת לפיד-בנט בכלכלה, בחינוך, בתחבורה, בבריאות ובביטחון.

    "כל החלטה שלקחתי נבעה מתוך מטרה לקדם את הערכים הללו ומתוך האמונה כי הליכוד והמחנה הלאומי הם אלה שצריכים להנהיג את מדינת ישראל", הוסיף.

    "כעת, כשאנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינת ישראל אינני יכול לגרור את תנועת הליכוד לעימות בשורותיה ולכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות", הודיע אדלשטיין.

    עוד מסר אדלשטיין: "החלטתי זו נובעת מהרצון לליכוד השורות ולניצחון. במערכת הבחירות הנוכחית נעשה שינוי ונפעל אחרת. הדרך בה נצעד להשיג את מטרתנו תהיה חשובה ומשמעותית – ננצח ברגישות, בנחישות ובחוכמה. זה הזמן להיות מלוכדים, כמשמעות שם מפלגתנו. יחד עם יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אוביל לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלת ימין על מלא".

    ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו ברך את אדלשטיין על הודעתו: "אני בטוח שנעבוד יחד, כפי שעשינו בעבר, יחד עם כל חברי המפלגה למען ניצחון הליכוד ולמען ניצחון גדול למדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ישר כח
      לקח אחריות והבין שזה לא הרגע
      הלוואי שכולם יבינו כמותו