שעות לפני הכניסה ללשכה: רה"מ הנכנס נפגש עם הנשיא הרצוג

    שלמה ריזל 3 Comment on שעות לפני הכניסה ללשכה: רה"מ הנכנס נפגש עם הנשיא הרצוג

    הנשיא הרצוג ללפיד: "עלינו לזכור שקודם כל, בראש ובראשונה, יש מדינה לנהל". רה"מ הנכנס: "יהיה לנו מבחן גדול לחברה הישראלית בתקופה הקרובה – איך לשמור על המחלוקות שלנו רק לשם שמיים, או לשמה של מדינת ישראל"

    צילום: חיים צח/לע״מ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד היום (חמישי) עם ראש הממשלה הנכנס, יאיר לפיד בבית הנשיא בירושלים.

    בפתח פגישתם אמר נשיא המדינה: ״אנחנו נמצאים בתקופה של בחירות חדשות. בחירות חמישיות בתקופה כל כך קצרה, הן מאוד לא בריאות למדינה. עלינו לזכור שקודם כל, בראש ובראשונה, יש מדינה לנהל, מדינה להוביל, מדינה שצריכה לטפל בצרכי האזרחים שלה, גם אם יש בחירות.

    צילומים: חיים צח/לע״מ

    אני רוצה לברך אותך ולאחל לך בהצלחה, ידידי יאיר לפיד. אתה מגיע לתפקיד הזה עם ניסיון רב, עם כישורים רבים והוכחת גם יכולת פוליטית לא מבוטלת – היו לנו גם לא מעט התכתשויות בעבר. אני מאחל לך המון הצלחה, כי ההצלחה שלך היא הצלחת המדינה, בלי קשר לבחירות. בחירות זה בחירות, ניהול המדינה זה ניהול המדינה. אני מציע את עזרתי ותמיכתי כמו שעשיתי עם כל ראש ממשלה, וגם איתך. אני בטוח שנשתף פעולה יחד בצורה מוצלחת".

    ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד: "אני דווקא שמח שהזכרת את זה שהיו לנו בעבר התכתשויות, כי היו לנו התכתשויות פוליטיות – תוך שאנחנו מכבדים אחד את השני, שומרים על השפה וזוכרים שגם אם יש לנו ויכוח, הוא ויכוח למען מטרה משותפת, מחלוקת לשם שמיים. יהיה לנו מבחן גדול לחברה הישראלית בתקופה הקרובה – איך לשמור על המחלוקות שלנו רק לשם שמיים, או לשמה של מדינת ישראל. אז באתי הנה לקבל תזכורת וברכת הדרך, בדיוק כי זו הייתה הדרך שלך כל חייך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איפה ראש ממשלה?????????? הבנאדם לא סיים י"ב!!!!!!!בלי תעודת בגרות!!!! יאללה, שנה הבאה אני מתמודדת לכנסת!!תזכרו את זה! בינתיים אני חושבת על שם למפלגה….😜

    2. 2

      אב שאל את בנו בבכיות לאחר שהעיפו אותו מבה"ס :" מה יהיה איתך, מה יצא ממך?!" ענה הבן בביטחה :"אני אהיה ראש ממשלה"