הצהרת תובע נגד החשוד ברצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז"ל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הצהרת תובע נגד החשוד ברצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז"ל

    המשטרה סיימה את חקירת הרצח של מתנדב המשטרה – עמיחי כרמלי ז״ל, והבוקר בהתאם לממצאיה הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד תושב רהט החשוד ברצח

    צילום: David Cohen/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של משטרת ישראל במרחב שפלה, יחד עם בוחני התנועה במחוז מרכז, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה מואצת בחשד לרצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז״ל ופציעתם של שני מתנדבים נוספים בעת מילוי תפקידם, כאשר עסקו באכיפת תנועה במחסום בידוק שכרות בכביש 412.

    השוטרים עצרו בזירת האירוע תושב רהט בשנות העשרים לחייו בחשד לרצח המתנדב וכן 4 חשודים נוספים, שעפ"י החשד נסעו עמו ברכב, כאשר עפ"י צורכי החקירה הוארך מעצרם בבית המשפט.

    בתוך כך, חוקרי המשטרה אספו ממצאים בזירת הרצח ובסביבתה, תוך מיצוי ראיות הקושרות חד משמעית את הנהג לעבירות, לרבות עדויות, ממצאי תיעוד שונים, ממצאים פורנזיים וכיו', אשר ביססו תשתית ראייתית נגד החשוד.

    עוד עולה מהחקירה שהסתימה עתה, כי תוצאות המעבדה מצביעים שהחשוד ברצח נהג ברכב כשבגופו אלכוהול ברמה האסורה בחוק לנהיגה.

    הבוקר (חמישי), בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד החשוד (הליך במסגרתו מצהירה התביעה על הכוונה להגיש כתב אישום נגד החשוד ומבקשת להאריך את מעצרו) ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז מרכז.

    מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הציב את החקירה בעדיפות עליונה והטיל את המלאכה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה ובוחני מחוז מרכז, תוך הפעלת כלל האמצעים, היחידות הנדרשות והסמכויות לשם קידומה, עפ"י האסטרטגיה חסרת הפשרות של מחוז מרכז, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עם הנאשם.



    0 תגובות