הבלאגן במשק: סכסוך עבודה הוכרז בחברת סלולר גדולה

    אבי יעקב No Comments on הבלאגן במשק: סכסוך עבודה הוכרז בחברת סלולר גדולה

    ברקע השביתות במשק והשיבושים הצפויים מחר בתחבורה הציבורית הוכרז סכסוך עבודה בחברת הסלולר "בסט מובייל מקבוצת ח.י" | לדברי גורמים בהסתדרות עיצומים בחנויות הרשת – כבר בשבועות הקרובים

    שביתה. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתדרות הלאומית הכריזה הבוקר על סכסוך עבודה בחברת הסלולר  "בסט מובייל מקבוצת ח.י" בשל סחבת במשא ומתן להסכם קיבוצי הנמשך כבר למעלה משנתיים. הסכסוך הוגש הבוקר לבעלי בסט מובייל וקבוצת ח.י, מר יוסי סרודי  ולעו"ד רבקה ורבנר הממונה הראשית על יחסי העבודה במשרד הכלכלה.

    בהסתדרות הלאומית מאשימים את הנהלת החברה בחוסר תום לב משבע בניהול המשא ומתן וברצון לפרק את התאגדות העובדים תוך ניסיון להתחמק מלחתום על הסכם קיבוצי לעובדי החברה.

    עובדי בסט מובייל מועסקים כאנשי מכירות בפריסה ארצית בתחום הקמעונאות – חנויות סלולר. בהסתדרות הלאומית מציינים כי  מחודש יולי 2020 מתנהל מו"מ קיבוצי מול המעסיק. המו"מ הבשיל לכדי הבנות וטיוטת הסכם כמעט סופי, עד אשר התחלפו המנכ"לים אצל המעסיק במהלך חודש דצמבר 2021 ומאז ועד היום הנהלת החברה עושה מאמצים ניכרים להערים קשיים על תהליך המו"מ ולחזור בה מההסכמות.
    עם כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש, החליטה הנהלת החברה על פיזור צוות המשא ומתן וניהולו על ידי המנכ"ל החדש. שינוי זה גרם לפתיחת המשא ומתן מחדש כאילו לא התקיים כלל ובתוך כך, לעיכוב משמעותי תוך ביטול כל ההסכמות שהושגו עם צוות המו"מ הראשון עד לשינוי שבוצע על ידי ההנהלה.

    תמי כהן, מנהל חטיבת המו"מ בהסתדרות הלאומית: "ההסתדרות הלאומית ועובדי החברה גילו הבנה משמעותית בתקופת הקורונה וסייעו ככל הניתן למעסיק לצלוח משבר זה. לא ייתכן כי כעת, יעשה המעסיק שימוש בכוונותיה הטובות של ההסתדרות הלאומית וינסה להתחמק מחתימת הסכם קיבוצי לטובת שיפור תנאי העסקתם ורווחתם של העובדים. צר לנו על התנהלות זו ואין בכוונתנו להשלים עימה.



    0 תגובות