ירושלים: כתבי אישום כנגד מחזיקי נשק לא חוקי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: כתבי אישום כנגד מחזיקי נשק לא חוקי

    במסגרת פעילות נחושה שערכה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשבועות האחרונים אשר במהלכה אותרו ונתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה נוספים, הוגשו בימים אלו בבית המשפט הצהרות תובע מטעם הפרקליטות כנגד המעורבים על הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום | כל הפרטים

    צילום: דוברות המשטרה
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי נשק שונים ותחמושת רבה: לאחר שבפעילות נחושה שערכה היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשבועות האחרונים ובמהלכה אותרו ונתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה נוספים, הוגשו בימים אלו בבית המשפט הצהרות תובע מטעם הפרקליטות כנגד המעורבים על הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום.

    מדוברות המשטרה מחוז ירושלים נמסר כי במסגרת פעילות חקירתית מקדימה ולאחריה פעילות מבצעית בשיתוף בלשי ימ"ר ושוטרי יס"מ מחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב וכלבן משטרתי, נערך בתאריך 15.6 חיפוש עפ"י צו שניתן על ידי בית המשפט בביתו של חשוד (30) תושב מחנה הפליטים שועפאט שם אותרו 3 כלי נשק מסוג M16 ו"גלוק" ואמל"ח רב שכלל בין היתר 1,400 כדורי תחמושת, כלי ניקוי לנשקים ופריטים נוספים.

    בסיום פעילות הכוחות במקום, הועבר החשוד שנעצר לחקירה בימ"ר ירושלים בגין עבירות של אחזקה ונשיאת נשק שלא כדין, קשירת קשר לפשע וירי באזור מגורים. מעצרו הוארך לטובת החקירה מעת לעת ובימים האחרונים הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע על הכוונה להגיש כבר בימים הקרובים כתב אישום נגדו על ידי הפרקליטות ומעצרו הוארך עד לתאריך 30.6.22.

    מקרה זה מצטרף לחקירה נוספת אותה מנהלת היחידה המרכזית של מחוז ירושלים כנגד שני חשודים שנעצרו במהלך השבוע האחרון, זאת לאחר שנחשפו חשדות נגדם במסגרת חקירה שהתנהלה לאחרונה יחד עם שירות הביטחון הכללי בעתיה הוגשו כתבי אישום לאחרונה.

    במסגרת החקירה, נעצרו כאמור שני חשודים (27, בית חנינא; 26, מ.פ שועפאט) ובפעולות חקירה הצליחו חוקרי הימ"ר לקשור את החשודים לעבירות של אחזקה וסחר באמל"ח וקשירת קשר לפשע, זאת תוך ביצוע פעולות חקירתיות טכנולוגיות מתקדמות למרות ניסיונותיהם לשבש את חומר הראיות.

    לאחר שמעצרם של חשודים אלו הוארך גם כן לטובת מיצוי פעולות החקירה, הוגשה אתמול כנגדם בבית המשפט הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש כבר בימים הקרובים כתב אישום ומעצרם הוארך עד לתאריך 30.6.22.

    משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף גורמי ביטחון נוספים נגד עבירות הנשק- סחר, החזקה ושימוש באמל"ח בניגוד לחוק, ולמיצוי הדין עם המעורבים.



    0 תגובות