בנק מרכנתיל מעמיק את שיתוף הפעולה עם קהילת חב"ד והשתתף בכינוס השלוחים השנתי

    עפר גדנקן No Comments on בנק מרכנתיל מעמיק את שיתוף הפעולה עם קהילת חב"ד והשתתף בכינוס השלוחים השנתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנס כלל מושבים מרכזיים, סדנאות ופעילויות.  גולת הכותרת של הכנס השנה הייתה הצטרפותם של  72 שלוחים חדשים בשנה האחרונה.  השתתפו בכנס  כ 1100 "שלוחים", ביניהם מנהלי סניפים, מנהלי מערכי פעילות, אנשי חינוך, רובם ככולם מנהיגי קהילות בפריסה ארצית – ממטולה שבצפון ועד אילת בדרום, בכל הערים והעיירות – בשכונות הערים וגם ביישובים קהילתיים, במושבים, ביו"ש ובכל נקודת יישוב בארץ.

    במסגרת ליווי הבנק את קהילת חב"ד בישראל לאורך השנים,  השתתף הבנק בכנס, במטרה להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה ההולך ומתרחב משנה לשנה.

    חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי במרכנתיל, השתתף בכנס וציין:      "שמחנו להיות שותפים גם השנה בכנס השלוחים, התפעלנו מהעשייה המבורכת וההתפתחות המרשימה. נשמח לתת מענה במגוון פתרונות ואתגרים המלווים את פעילותכם ועשייתכם החברתית בכל רחבי הארץ". כמו כן השתתפו בפאנל מטעם הבנק  אהוד אוחנה- מנהל האשראי במרכז עסקים חרדי, ניסים חדידה- מנהל פיתוח עסקי ורפרנט אשראי במרכז עסקים חרדי, שי בוחבוט- מנהל שיווק פלח כללי וחרדי בבנק, צבי פרנק-מנהל סניף רבי עקיבא בבני ברק וגואל שורקי מנהל סניף שבטי ישראל ירושלים אשר שמחו לענות לשאלות שעלו הן בפאנל והן באופן פרטני.

    מארגני הכנס הודו לנציגי בנק מרכנתיל על השתתפותם, וציינו את חשיבות שיתוף הפעולה בין הבנק לקהילת חב"ד שבא לידי ביטוי בהשתתפות הפעילה של נציגי הבנק. נציגי הבנק הביעו את שמחתם על האפשרות להציג את המידע המקצועי במסגרת הפורום המכובד.

     



    0 תגובות