ניר ברקת: "עלינו ללכת לבחירות ולקבל מנדט מהבוחר"

    אסתי פלד No Comments on ניר ברקת: "עלינו ללכת לבחירות ולקבל מנדט מהבוחר"

    בכיר הליכוד מביע עמדה נגד הקמת ממשלה מיידית בריאיון ל'קול חי': "כולנו מבינים שהניסוי של הממשלה הזאת כשל ולכן עלינו ללכת לקבל מנדט מהבוחר ולא ללכת לקיצורי דרך. הדבר הנכון הוא לפזר את הכנסת"

    צילום: פלאש90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, חה"כ ניר ברקת שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. הוא התייחס תחילה לעיכובים בפיזור הכנסת והביע תמיכה בהליכה לבחירות: "אני מניח שהדברים יפתרו בשעות או מקסימום בימים הקרובים. כולנו מבינים שהניסוי של הממשלה הזאת כשל ולכן עלינו ללכת לקבל מנדט מהבוחר ולא ללכת לקיצורי דרך. הדבר הנכון הוא לפזר את הכנסת. כל יום שעובר בלי הסכמות לא טוב לעם ישראל".

    הוא נשאל מה יעשו במידה ולא יושג רוב: "אני סבור שהדיון הזה הוא לא ראוי. עלינו לדון איך מביאים עוד מנדטים ומייצרים יותר שותפות ואחדות בתוך הגוש. אנחנו צריכים לבוא עם סדר יום ברור. עלינו להסביר איך אנחנו נותנים מענים טובים יותר מהממשלה שהייתה. להראות לציבור איך נעשה עבודה טובה יותר".

    לדבריו "צריך לשים בצד הכל, לפרגן אחד לשני ולחזור לשלטון. את כל שאר הדברים נשאיר ליום שאחרי. המכנה המשותף ביננו למפלגות האופוזיציה האחרות הוא מאוד רחב. אני ממוקד באיך אנחנו משכנעים אנשים שעזבו את הליכוד או לא הצביעו".

    עוד הוסיף ברקת: "מה החלופה של מי שהוביל את המדינה? אנשי שמאל עם אנשי ימין שנסחטים על ידי התנועה האיסלאמית. ברור לכולם שאסור לחזור לזה. עלינו לומר לציבור: תראו איפה היינו ומה קרה לכבוד הלאומי, לביטחון הפנים, ליוקר המחיה, מחירי הדיור, למצב הבינלאומי שלנו. הידרדרנו קשות ועלינו לשכנע את הציבור ולהביא מנדטים נוספים. אני אעשה כל מה שאני יכול לעזור לנתניהו להבחר ולהגדיל את הגוש".



    0 תגובות