הסתיימה ועידת ההיגוי הראשונה של "פסגת הנגב"

    שלמה ריזל No Comments on הסתיימה ועידת ההיגוי הראשונה של "פסגת הנגב"

    במסגרת ועידת ההיגוי דנו המדינות החברות בדרכים האופרטיביות בהן ניתן לקדם את שיתוף הפעולה באופן שיביא להישגים מוחשיים לאזור ואנשיו, בין היתר, באמצעות הפורום החדש שנוצר על ידי שר החוץ יאיר לפיד, במרץ השנה

    צילום: משרד החוץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) ננעל כינוס ועידת ההיגוי של "פורום הנגב" במנאמה בירת בחריין בהשתתפות נציגים בכירים ממשרדי החוץ של המדינות החברות: ישראל, בחריין, ארה"ב, איחוד האמירויות הערביות, מצרים ומרוקו.

    במסגרת ועידת ההיגוי דנו המדינות החברות בדרכים האופרטיביות בהן ניתן לקדם את שיתוף הפעולה באופן שיביא להישגים מוחשיים לאזור ואנשיו, בין היתר, באמצעות הפורום החדש שנוצר על ידי שר החוץ יאיר לפיד, במרץ השנה.

    כינוס ועידת ההיגוי, מהווה עדות נוספת לחשיבות שרואות המדינות החברות בפורום בעיגון המסגרת ושיתוף הפעולה האזורי שנוצר בו במגוון תחומים אזרחיים המשפיעים על האזור כולו ואנשיו, ללא גבולות גיאוגרפיים או פוליטיים.

    ,

    משרד החוץ

    למפגש חשיבות מיוחדת לאור ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב ביידן בישראל ובמזה"ת והמחויבות האמריקאית להרחבת מעגל השלום.

    בהצהרות לתקשורת שניתנו על ידי ראשי המשלחות מבחריין, כמדינה המארחת את וועדת ההיגוי, וישראל, כנשיאת הפורום, ציינו תת שר החוץ הבחרייני השייח עבדאללה ומנכ"ל משרד החוץ הישראלי, אלון אושפיז, כי קיום הועידה מדגים שוב את החשיבות שרואות המדינות בקידום מערכות היחסים ביניהן, את המשך קיומו של פורום הנגב כפלטפורמה לקידום פתרונות לאתגרים משותפים.



    0 תגובות