"מגיע גם לחרדים": בשורת הענק של ליאון לאלפי הירושלמים

    אבי יעקב 1 Comment on "מגיע גם לחרדים": בשורת הענק של ליאון לאלפי הירושלמים

    ראש העיר ירושלים משה ליאון הפתיע: תוכנית "היתרון הירושלמי" הנחשקת תכלול גם את מוסדות הפטור והמוכש"ר, כך שעשרות אלפי ילדים חרדים יוכלו ליהנות מאירועי תרבות וטיולים בהתאם לקווי היסוד של החינוך החרדי. ליאון הודיע על הגדלת התקציב ועל הרחבת התוכנית החל משנת הלימודים הבאה

    משה ליאון צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים משה ליאון בישר השבוע כי החל משנת הלימודים הבאה, כלל בתי הספר במגזר החרדי בירושלים יוכלו להשתתף בתוכנית "היתרון הירושלמי" – תוכנית שקיימת רק בעיריית ירושלים ושפעלה עד היום בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים משלושת אוכלוסיות העיר ומציעה מסגרת ביקורים של תלמידי בתי הספר במוסדות התרבות בעיר.

    ראש העיר משה ליאון הודיע השבוע כי יגדיל את התקציב לתוכנית, כך שכלל מוסדות הפטור והמוכש"ר לילדים יוכלו ליהנות מהתוכנית, שתכלול הצגות וטיולים על טהרת הקודש בהתאם לקווי היסוד של החינוך החרדי.

    יצוין כי עד כה השתתפו כבר בתוכנית "היתרון הירושלמי" כ-43,000 תלמידים ממוסדות פטור, מוכש"ר, רשתות בנים ובנות מלמעלה מ-140 בתי ספר חרדיים בירושלים, אבל כאמור, החל משנת הלימודים הבאה יצטרפו אליה עוד עשרות אלפי תלמידים.

    מי שיזמו והובילו את המאמצים להרחבת התוכנית הן מנהלת אגף חינוך הגב' אורית דולב שעומדת מאחורי הפרויקט והגב' יפי נבנצל שאחראית על כל התוכנית במסגרות החרדיות.

    ראש העיר משה ליאון אמר כי "הגיע הזמן לתקן את הקיפוח שנוצר כלפי חלקים מתוך האוכלוסייה החרדית במסגרת תוכנית 'היתרון הירושלמי'. מטרת התוכנית הינה יצירת תשתית וחוויה חינוכית ותרבותית משמעותית לילדים ואין שום סיבה שיהיו ילדים שלא יוכלו ליהנות מהחוויה. מגיע גם לחרדים להשתתף בתוכנית ולהתחבר לתרבות הירושלמית העתיקה, ברוח ההשקפה החרדית ובפיקוח רבנים ומחנכים".



    1 תגובות

    מיין תגובות