ח"כ איתן גינזבורג: "זו הייתה טעות לצאת לבחירות"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ איתן גינזבורג: "זו הייתה טעות לצאת לבחירות"

    עם פיזור הכנסת בקריאה טרומית וההליכה המסתמנת לבחירות, שוחח ח"כ איתן גינזבורג מ"כחול לבן" עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" | גינזבורג: "בעייני זו הייתה טעות ללכת כעת לבחירות, הייתה ממשלה טובה" | האזינו לריאיון

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע פיזור הכנסת המסתמן וההליכה לבחירות, שוחח ח"כ איתן גינזבורג מ"כחול לבן" עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למצב הפוליטי: "יש תהליך פרלמנטרי ארוך עד שפיזור הכנסת יגיע לקריאה שלישית. לא נראה לי שזה יקרה מחר. יש עוד חוקים שצריכים לעבור לפני הפיזור, לדעתי זו הייתה טעות לצאת לבחירות. הייתה ממשלה טובה וחבל שהתפרקה".

    "היה משהו יפה בממשלה ששיקפה את רוב החברה הישראלית. לצערי החרדים לא השתתפו בה וחבל. המטרה שלנו אחרי הבחירות להקים ממשלה דומה ולדעתי היחיד שיכול לעשות את זה שר הביטחון בני גנץ. הוא יכול לאחד בין כולם" אמר גינזבורג.

    לגבי ממשלה חילופית בכנסת הנוכחית אמר גינזבורג: "כבר נכנסנו לממשלה עם נתניהו והחרדים, איבדנו בו את האמון. מה שנמצא בראש מעייניו זה בעיותיו האישיות ולא בעיות האזרחים. לגבי החרדים נשמח לשתף פעולה. גם אם נתניהו מחזיק מעל 30 מנדטים זה לא רוב העם. למרות שזה הרבה. הליכוד יכול להביא מועמד חילופי. אנחנו רוצים שתהיה ממשלה רחבה עם החרדים" דברי גינזבורג.

    האזינו לריאיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      היינו לא בני גנץ טועה אלא ביבי טועה בזה שלא פינה מקומו וכן כל אלו התומכים וחושבים שהוא הראוי מכולם לנהל מדינת ישראל טועים

    2. 1

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הממשלה הקצרה ביותר בהיסטוריה פחות מאהוד ברח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לפתוח שמפניות לחלק סוכריות ברחובות! הוא הא מה קרה? ה0מאלנים שוב אכלו אותה! והכי הורס זה היהיר לפיד ראש ממשלת מעבר מוגבל סמכויות לארבעה חודשים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!