יהיה פתרון למחירי הדיור הגבוהים? האזינו לשיח המומחים

    אייל ראובן No Comments on יהיה פתרון למחירי הדיור הגבוהים? האזינו לשיח המומחים

    כמידי יום ראשון מגישים איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן את התכנית "שטח נדלני" שעוסקת בתחום הנדל"ן בישראל | היום התארחו בתכנית נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו ואברהם להב יו"ר התאחדות הקבלנים מחוז דן וחבר נשיאות בהתאחדות הקבלנים | האם יש פתרון למחירי הדיור היקרים? האזינו

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העברת החוק לפיזור הכנסת בקריאה טרומית וכפי המסתמן הליכה לבחירות, התארחו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו, ואברהם להב יו"ר התאחדות הקבלנים מחוז דן וחבר נשיאות בהתאחדות הקבלנים, בתכנית "שטח נדלני" אצל איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן והסבירו את השפעת המהלך על תחום הדיור.

    שרוגו פתח את השיחה בהתייחסות לתכניות בתחום הדיור של הממשלה הנוכחית: "מצד אחד השרים ממשיכים בתפקידם בממשלת המעבר, ומצד שני אם רוצים לעשות שינויים ורפורמות לא תהיה אפשרות לעשות אותם עם ממשלת מעבר. אני מקווה מאד שהתכנית דיור שלנו תיכנס להסכמים הקואליציוניים של הממשלה הבאה".

    "מזה 15 שנה ממשלות ישראל נכשלו בהתמודדות עם משבר הדיור" הוסיף שרוגו, "וזה קרה מכל מיני סיבות. פעם אחת עבדו רק על הביקוש ולא עבדו על ההיצע, פעם אחת עבדו על ההיצע אבל עבדו לא נכון ולא הגדילו את ההיצע".

    "הממשלה הזו התחילה דווקא לא רע, בחוק התקציב עברו החלטות טובות אך בפועל היא נכשלה בכל מבחן ביצוע אחר. לנו יש פתרון לאזן את מחירי הדיור" אמר שרוגו.

    האזינו לריאיון המלא עם השניים:

     



    0 תגובות