בנט נפרד: "זו היתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת"

    שלמה ריזל 3 Comment on בנט נפרד: "זו היתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת"

    ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה האחרונה בראשותו: "אני מבקש להודות לכל חבריי השרים. ראיתי אתכם עובדים איש-איש במשרדו, במקצועיות ובמסירות. זו היתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת. יש כאן קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, להתעלות ולפעול למען מדינת ישראל"

    צילום: חיים צח/ לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט פתח לפני זמן קצר את ישיבת הממשלה שצפויה להיות האחרונה בראשותו, לקראת העברת התפקיד לראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד לתקופת הבחירות.

    וידאו: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

    צילום: חיים צח/ לע"מ

    בנט התייחס תחילה לשקט היחסי ברצועת עזה ואמר כי "לראשונה מזה שנים, הסתיים הקציר ביישובי עוטף עזה בצורה שקטה ומוצלחת. ללא בלוני תבערה, ללא שריפות, ללא רקטות מחמאס.

    "אזכיר לכולם, יומיים לתוך הממשלה שלנו חמאס עוד הצית 26 שריפות – וזו היתה שגרת חייהם של חקלאי הנגב המערבי. משך שנים שילמה מדינת ישראל לחקלאים תשלום פיצוי מראש על מנת שהחקלאים יקדימו את הקציר לזמן שהתבואה עוד לא בשלה, ולכן היא איכותית הרבה פחות.

    "במקום למנוע את שריפות חמאס, ממשלות ישראל עסקו בלנסות לפצות על השריפות. כאילו זו "גזירה משמיים" – זו לא. אנחנו הצלחנו יחד, לראשונה מזה 15 שנים, להעניק ביטחון מלא לתושבי אשקלון, שדרות ועוטף עזה. אסור לחזור אחורה", אמר בנט.

    לאחר מכן התייחס ראש הממשלה היוצא להליכה לבחירות: "בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו. לכן אני מבקש מכל השרים לנצל כל יום וכל שעה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות.

    עוד אמר בנט: "אני שמח שהיום נספיק להוציא לדרך שורה של פרויקטים כולל: שיקום העיר טבריה, תכנית חירום להתמודדות מול הפקקים, סיוע לדיור לצד"לניקים, תוכנית לרתימת ההייטק הישראלי לחדשנות אקלימית, ופעולות לקידום פטור מויזה לארה״ב.

    בנט הודה לחבריו לממשלה: "אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל חבריי השרים. ראיתי אתכם עובדים איש-איש במשרדו, במקצועיות ובמסירות, למען כלל אזרחי ישראל. זו היתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת. יש כאן קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, להתעלות ולפעול למען מדינת ישראל.

    "תראו, יש ממשלות ארוכות עם הישגים דלים, ואנחנו ממשלה קצרה עם הישגים כבירים. ממשלת "ביחד למען האזרח". ממשלה ביצועיסטית. זו קדנציה שתיזכר לטובה.

    "יחד, השבנו מאות אלפי מובטלים לעבודה. יחד החזרנו את ההרתעה מול חמאס. יחד הענקנו את השנה השקטה מזה שנים לילדים שגרים אשקלון, שדרות והדרום. יחד העברנו את ישראל מקריסה כלכלית לצמיחה. יחד הורדנו את הגירעון האסטרונומי לאפס. בעיקר, הוכחנו שאפשר לעבוד בחריצות וביושרה – ביחד – למען אזרחי ישראל.

    "אני מבקש להודות לכם, שותפיי השרים, ולראשי המפלגות: שר החוץ יאיר לפיד, שר האוצר אביגדור ליברמן, שר הביטחון בני גנץ, שר המשפטים גדעון סער, שרת התחבורה מרב מיכאלי, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ויו"ר רע"מ מנסור עבאס.

    אני מבקש להודות גם לשני שרי מפלגתי: שרת הפנים איילת שקד, ושר הדתות מתן כהנא, שעשו שניהם עבודה נהדרת. חבריי השרים, תודה רבה על השותפות ועל השנה המוצלחת שעשינו למען אזרחי ישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      משתבח במה שלא עשה או בדבר שכל ממשלה היה עושה ומתעלם מהפגיעה בסטטוס קוו ומהפקרות הדרום ובזבוז כספי ציבור לתשלומי שלמונים ומסירת שטח סי לפלסטיניים תמורת כלום ומפגיעה בדמוקרטיה ומעל הכל קביעת נורמות פסולות שנותן לכל מפלגה קטנה לדרוש ראשות הממשלה ולהפר כל הבטחה לבוחר

    2. 2

      ומלכות הרישעה מהרה תעקר …..
      ותשבר….
      ותכלם ….

    3. 1

      בנט ,והפעם בכנות, מתי בדקת חום בפעם האחרונה?….🤔 למה זה לא נשמע בריא.. החלמה מהירה נשמה של עטלף