אמסלם תמך בממשלה עם רע"מ ועורר סערה; בליכוד מיהרו להבהיר

    איתי גדסי ואבי רבינא 1 Comment on אמסלם תמך בממשלה עם רע"מ ועורר סערה; בליכוד מיהרו להבהיר

    בליכוד מבהירים בעקבות דבריו של ח"כ אמסלם כי מפלגת רע"מ פסולה לשותפות קאוליציונית גם במקרה שאינה האצבע ה-61 שמחזיקה את הממשלה. לאחר הסערה, גם בלשכת ח"כ אמסלם מיהרו להוציא הבהרה

    דדו אמסלם נואם במליאה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה בגוש הימין: במפלגות הליכוד והציונות הדתית ממהרים לגנות את דבריו של חה"כ דודי אמסלם (הליכוד) שהתבטא הבוקר (ראשון) בעד צירוף של מפלגת רע"מ לקואליציה, בתנאי שהמפלגה לא תהיה האצבע ה-61 ובמצב שיש רוב בלעדיהם.

    "מפלגות אנטי-ציוניות לא יכולות להיות חלק מהממשלה, כל עוד הממשלה לא מונה 61", הדגיש אמסלם בריאיון לערוץ 12. "אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61, אהלן וסהלן. אנחנו לא יכולים להישען עליו".

    כאמור, בליכוד מיהרו לגנות את דבריו ולהבהיר כי לא ישבו בממשלה עם רע"מ, גם במקרה שכזה. "הדברים נאמרו בניגוד לעמדתו ולא על דעתו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. נתניהו מעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים לכלול את רע״מ בקואליציה שלו", מסרו במפלגה.

    גם ח"כ מירי רגב שהתראיינה הבוקר ברדיו ירושלים הבהירה: "אין מצב שנשב עם רע"מ".

    קודם לכן, הגיב יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' שכתב כי "מפלגת הציונות הדתית לא תשב בשום מצב באותה קואליציה עם תומכי טרור. נקודה".

    כזכור, טרם הקמת ממשלת בנט-לפיד ובשעה שצירוף רע"מ לממשלה בראשות הליכוד עמד על הפרק, היה זה סמוטריץ' שהביע התנגדות נחרצת לשותפות עם עבאס ומפלגתו, בנימוק שהם תומכי טרור – ומנע את המהלך.

    לאחר הסערה, הגיבו בלשכתו של חה"כ אמסלם. "אנחנו מתכוונים להקים ממשלה לאומית שתקדם את ערכי היהדות והציונות, ותקדם חקיקה ותבצע רפורמות נרחבות ומתבקשות במערכת המשפט. נקים ממשלה של 61 רק עם מפלגות הגוש האמוני".

    עוד הוסיפו בלשכה: "הליכוד לא מפלגה גזענית ולא תפגע באזרחים הערבים שנאמנים למדינת ישראל- מי שירצה לקדם נושאים אזרחיים בחברה הערבית ימצא אצלנו אוזן קשבת ונכונות לשיתוף פעולה. מי שירצה לקדם נושאים לאומיים פלסטיניים ולתמוך בטרור – לעולם לא יהיה איתנו בקואליציה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמסלם מה קרה נשמה? שכחת איך צעקת? מה קרה , גם אם הייתי בכנסת 1000 שנה באופוזיציה, לא הייתי יושבת עם ערבים תומכי טרור!!!!!!