פינדרוס: "יהדות התורה תמשיך ללכת עם הציבור המסורתי"

    אייל ראובן No Comments on פינדרוס: "יהדות התורה תמשיך ללכת עם הציבור המסורתי"

    הניסיון האחרון להקמת ממשלה חילופית | ח"כ יצחק פינדרוס ב"מהדורת הבוקר": "הליכוד הציע הצעות גם לסער וגם לגנץ והן נענו בשלילה. יש עוד קצת יותר מ-24 שעות לסער להתעשת. אלה היו הצעות נדיבות. סער יצטרך להחליט אם לקחת את עם ישראל לבחירות"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ יצחק פינדרוס אומר בריאיון ל"מהדורת הבוקר" (ראשון) עם בצלאל קאהן ודוד חכם, כי הצעות גוש הימין לסער וגנץ להקמת ממשלה נענו בשלילה מוחלטת.

    בפתח השיחה הוא נשאל האם צריך להחליף את נתניהו בראשות הליכוד במידה וגוש הימין לא ישיג 61 מנדטים. "מי שצריך לקבל החלטה זה מרכז הליכוד. אנחנו לא מנהלים מפלגות אחרות", ענה פינדרוס.

    הוא התייחס למשא ומתן להרכבת ממשלה בכנסת הנוכחית: "הליכוד הציע הצעות גם לסער וגם גנץ והן נענו בשלילה. יש עוד קצת יותר מ-24 שעות לסער להתעשת. אלה הצעות נדיבות. הוא יצטרך להחליט אם להיענות להן לקחת את עם ישראל לבחירות".

    פינדרוס נשאל האם היו הצעות שכללו גם ראשות ממשלה ואמר: "ראינו בשנה האחרונה מה המשמעות של ראש ממשלה ממפלגה קטנה. חוסר משילות מוחלט, זה דבר לא בריא". עם זאת, לדבריו, כן "הוצעו גם הצעות לתפקיד ראש ממשלה חלופי, כולל הפיכה לראש ממשלה במקרה של פירוק הממשלה על ידי הגוש הנגדי. כמו שיש היום בחוק החילופים".

    "לא היה שום רצון או הסכמה מצידם לנהל שום דיאלוג. זה לא שזה נפל על משהו מסוים. התשובות היו לאו מוחלט. נתניהו לא זה שהפיל הצעות. הצעות שיגרמו שיתוק וחוסר משילות לא הוצעו מטעם הליכוד", הוסיף.

    פינדרוס התייחס לוח הזמנים ליציאה לבחירות: "מחר יתחיל הדיון בוועדת הכנסת ונראה לאן זה יתקדם. אני מאמין שמחר זה יגיע לקריאה ראשונה, שניה ושלישית כנראה ברביעי אבל תלוי באיך הדברים יתקדמו ובהתנהלות הקואליציה".

    הוא תקף את הניסיון לחוקק את חוק הנאשם: "זה מאוד פופולרי היום במחנה מתנגדי נתניהו לעשות פעולות כאלה והם מנסים ליצור פופולריות. כידוע, יש חוקים שעולים בשביל התקשורת ולא ממטרה פרקטית".

    ביחס לשאלה האם מפלגתו תלך לממשלה עם הגוש השני, ענה: "יהדות התורה הולכת עם הציבור המסורתי וזה לא הולך להשתנות".

    פינדרוס נשאל על אחוז החסימה: "אני חושב שצריך להוריד את אחוז החסימה, בשביל לא להפסיד מנדטים לגוש הימין. לא בטוח שזה יועיל לשמאל. אף אחד עוד לא יודע מה יתפתח".

    הוא לא הביע חשש מזליגת קולות לבן גביר: "אנחנו ראינו את הסיעות החרדיות ביופיין. יש צעירים שאוהבים את הרעש שבן גביר עושה, אבל אדם חרדי שקם בבוקר יודע מי עובד עבורו. כל מפלגה דואגת למצביעים שלה".



    0 תגובות