דודי אמסלם: "לא הייתי נותן ללפיד לנהל מחלקה בסופר"

    אייל ראובן 2 Comment on דודי אמסלם: "לא הייתי נותן ללפיד לנהל מחלקה בסופר"

    ח"כ דודי אמסלם מתכונן לחזרת הליכוד לשלטון ב"מהדורת סוף השבוע": "הם פעלו באופן אלים וגס – אנחנו נחזיר להם. נעשה רפורמה משמעותית במערכת המשפט – בלי זה אין הצדקה לחזרתנו לשלטון" | וגם: "אסור להיות כפויי טובה לפורשי הקואליציה"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), שהצהיר אתמול על כוונתו לכהן כשר המשפטים הבא אם נתניהו יחזור לשלטון, אומר הבוקר (חמישי) בריאיון ל"קול חי" כי ללא רפורמה משמעותית במערכת המשפט – אין הצדקה לחזרתם לשלטון.

    בפתח השיחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע, תקף אמסלם בחריפות את הממשלה היוצאת. "הם פעלו באופן אלים וגס כל השנה האחרונה, זרקו אותנו אפילו מחדר הסיעה הקבוע שלנו למחסן קטן כי ככה לפיד רצה. כל דבר רשום וייענה באותה דרך וקצת יותר", מבטיח אמסלם.

    אמסלם הצהיר: "אנחנו נעשה רפורמה משמעותית במערכת המשפט – שלא תדחוף את האף לכל חור. יש לי תוכנית מאוד מסודרת. בשביל זה אנחנו באים לשלטון. אני מזכיר לכם מי שהחליט למשל על חמץ בבתי החולים בפסח – אלה שופטי העליון".

    ביחס לאפשרויות העומדות על הפרק, אמר: "אני מעדיף בחירות, אבל אם נתניהו יוכל להקים ממשלה בכנסת הנוכחית אני לא פוסל את זה – בתנאי שאנחנו לוקחים את תיק המשפטים והולכים לעשות רפורמה במערכת והם מחויבים להצביע עבור כל חוק שאנחנו מגישים. אני לא פוסל גם את גנץ, אבל באותו תנאי שאמרתי קודם".

    לדבריו "אני הגשתי קרוב ל-15 הצעות חוק שמתייחסות לזכויות האדם במדינה מול המשטרה והפרקליטות ובנושא ביהמ"ש העליון. אני עובד על זה כבר 7-8 חודשים. בוודאי שגם פסקת התגברות. קודם כל, נסגור את כל הדליפות בבריכה ולאחר מכן נמלא אותה בחוקים".

    אמסלם הוסיף: "אני רוצה לומר לך שהגיע הזמן שאף אזרח במדינה לא יפחד, במיוחד אזרחים שומרי חוק ואנשי ציבור. שבפרקליטות ובמשטרה יפחדו".

    הוא התייחס לקואליציה העתידית שעשויה לקום: "אני ניהלתי קואליציה של 61 ואין כמו קואליציה כזו, אבל בתנאי שכולם באותו כיוון. תמיד יש מחלוקות קטנות. עבאס לא יכול לשבת עם אלקין. זה לא עובד, זו הייתה רק שאלה של זמן. הקמנו בעבר ממשלת 61 והיינו קדנציה כמעט שלמה".

    עם זאת, הערך אמסלם: "אני חושב שנביא 64-65 מנדטים למחנה. אנחנו נלחמים על המדינה היהודית. אני בעד שמי שסיכן את עורו והפיל את הממשלה – שיתגמלו אותו. אנחנו לא כפויי טובה. כשנחזור לשלטון, אנחנו מתכוונים לשים אנשים שחושבים כמונו בעמדות מפתח".

    הוא הוסיף והתייחס לאפשרות לשריין את שיקלי, סילמן או אורבך ברשימת הליכוד: "האנשים האלה עברו כי הם חיו במקום שהם לא יכולים להיות בו. אורבך ידע שהוא במקום הלא נכון. אנשים כמו שיקלי אין הרבה. לעזוב את החברים וכביכול לעבור צד זה לא פשוט בכלל. מודה ועוזב ירוחם. אנחנו לא צריכים להיות כפויי טובה לסילמן ואורבך".

    אמסלם נשאל לגבי האפשרות לשיתוף פעולה פוליטי עם גנץ, עם רוטציה: "הוא יכול לשכוח מרוטציה ומראש הממשלה החלופי. הם הרסו את הפוליטיקה הישראלית ולכן הגיע לנו ראש ממשלה עם 6 מנדטים. הם הרסו את כל התרבות הפוליטית של ישראל. אם גנץ רוצה להיות ראש הממשלה שיביא מספר מנדטים בהתאם ואני תמיד אכבד את הקביעה של הציבור".

    הוא תקף את ראש הממשלה המיועד על התבטאויותיו כלפי ח"כ בן גביר: "זאת אותה מנגינה ישנה, אין להם כלום. הם הולכים על אוטו טיקט של שנאה. בן גביר לא רואה את לפיד ממטר. יהודי חם שאכפת לו מארץ ישראל ומעם ישראל. ללפיד לא הייתי נותן לנהל מחלקת בשר ב'יינות ביתן".

    "לפיד לא עשה כלום בחייו. מי בוחר אותו על ראשו? כל השמאלנים האינטלקטואלים. הם לא בוחרים מישהו בעל כישורים, המדינה לא מעניינת אותם אלא רק מי יכול להשפיל את נתניהו. זה מפעל רדיואקטיבי".

    עוד אמר אמסלם בריאיון: "הקב"ה עשה איתנו חסד גדול, לולא השנה הזאת לא היינו יודעים מה הם מסוגלים לעשות. השאלה היא כעת על היהדות. האם להניח תפילין בדוכן ברחוב תהיה עבירה פלילית, האם אנחנו רוצים לפרק את הרבנות הראשית. אם לא נעשה את כל הרפורמות – אין שום הצדקה לחזרה שלנו לשלטון".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דודי אמיתי וחם שאומר את האמת כפי שהיא גם כשהיא קשה ולא מיופיפת במילים מהעברית הצחה
      מ"מ דודי וכל השאר זכרו מה הטעויות שהביאו אותנו לאן שאנחנו היום

    2. 1

      איפה מחלקה בסופר??? קודם שינסה לעשות בייביסיטר לילד שלו ואח"כ נשתדרג לניהול מחלקה, סו שף, גנן/ת, טבח/ית, דייג/ית, ובסוף בסוף בסוף——– ראש האופוזיציה…ואם בכלל…