סטלה ויינשטיין, מנכ"לית "ימינה": "זועבי וסילמן טלטלו את הספינה"

    אסתי פלד 1 Comment on סטלה ויינשטיין, מנכ"לית "ימינה": "זועבי וסילמן טלטלו את הספינה"

    מנכ"לית "ימינה" סטלה ויינשטיין ב"מהדורה המרכזית": "מצביעי ישראל ראו את ראש הממשלה שקפץ על הרימון, הקריב את עצמו למען עם ישראל" | "בחוק יהודה ושומרון שילבו ידיים זועבי וסילמן נגד יהודה ושומרון, גם חוק הגיור שמתן כהנא ניסה לקדם שהיה בליבת ההבטחות שלנו"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"לית ימינה סטלה וינשטיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": נלחמנו לא מעט לא לגרור את ישראל לבחירות לצערינו ח"כים מהספסלים האחרונים מהקואליציה אלו שלא קיבלו את המנדט והיו בחסד. ברית זועבי, סילמן וגנאים שלא הפסיקו לטלטל את הממשלה הזאת".

    "אחזור ואומר דבר שלצערי אני אומרת כבר שנה, אין אופציה לממשלה אחרת בממשלה. לא היה לנתניהו לפני שנה, וגם לא יהיו עכשיו. הקלפים נשארו אותם קלפים והשולחן אותו דבר. כמי שתשאל אותי מה הסיכוי שעכשיו יורד שלג בירושלים. לצערי הבחירה ברע"מ לא הייתה הבחירה הישירה שלנו. נתנו את אצבעותינו ארבעה פעמים לנתניהו עד שעשינו את הצעד הזה. ימינה תתמודד בבחירות הקרובות, כרגע מי שעומד בראש הסיעה הוא ראה"מ נפתלי בנט. נקבל את ההחלטות כסיעה".

    ויינשטיין הדגישה את המסרים הפוליטיים: "כל מצביעי ישראל ראו את ראש הממשלה שקפץ על הרימון, הקריב את עצמו למען עם ישראל. בחוק יהודה ושומרון שילבו ידיים זועבי וסילמן נגד יהודה בשומרון. בראשון ליולי החוק לא חל על יו"ש ומחבלים וגנבים, זו סכנה למדינת ישראל. לא ביקשנו ראשות ממשלה ביקשנו ממשלה".

    "חוק הגיור שמתן כהנא ניסה לקדם היה בליבת ההבטחות שלנו לצד ההבטחה הליבתית למנוע בחירות שליליות. ברמת הפוליטיקאים והאזרחים נפתלי בנט מקבל הרבה יותר אמון. תראו את ההתנהגות האצילית שלו מול לפיד, רוב האנשים בצדינת ישראל שראש הממשלה נפתלי בנט הוא איש של מילה. עמד במילה שלו בלי טריקים ובלי שטיקים והעביר את המפתחות".



    1 תגובות

    מיין תגובות