יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני: "בחירות זה דבר רע"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני: "בחירות זה דבר רע"

    ח"כ משה גפני, יו"ר יהדות התורה בראיון ב"מהדורה המרכזית": "הקב"ה קטע להם את הכל. מקווה שתקום ממשלה חדשה, נורמלית ויהודית מאשר ממשלה של ערב רב" | "אני נלחם עבור החרדים העובדים, אני עושה כל מאמץ לסייע בכל התחומים. הממ"ח הוא תרתי דסתרי, הורתו ולידתו בחטא וצריך לעשות הכל כדי שזה לא יקרה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "יהדות התורה", חה"כ משה גפני ב"מהדורה המרכזית": "הם לא הצליחו בנושאי דת ומדינה, חששנו שעכשיו אחרי שנה שהכינו את התשתית – הקב"ה קטע להם את הכל. מקווה שתקום ממשלה חדשה, נורמלית ויהודית מאשר ממשלה של ערב רב. אנחנו נגד בחירות, זה הרבה כסף הרבה לשוה"ר, יש סיכוי שנגיע לאותה תוצאה בין הגושים ולא נגיע לשום מקום. יש בכנסת תשתית לממשלה יציבה".

    "אני לא מדבר בשם אחרים אלא בשמי ובם חברי, לא רוצה שיהיה בחירות אלא ממשלה חדשה. הזכרת שמות של אנשים שלא יהיה להם קל אבל צריך לעשות מאמץ. אם לא תהיה ברירה נלך לבחירות. גוש בימין מקבל 60, לפי הסקרים האחרונים אם ניתן לסמוך עליהם, אין ספק שהגוש שלנו התחזק וגדל".

    "כשהגעתי למכון הישראלי לדמוקרטיה אמרה אישה שאנחנו מאבדים ילדים שהולכים לחיידר. אמרתי שמעניין שנאבדו לה ילדים בחיידר ולי אמרו חברים בכנסת שבעבר למדו בממלכתי תנ"ך וגמרא ועכשיו לא לומדים כלום. בדיוק עכשיו הצבעתי נגד הצעת חוק של "הציונות הדתית" שמוציאים את החרדים מ"העדפה מתקנת". שכל אלו ששוקלים להצביע להם שיבינו מה הם מקדמים נגדכם".

    גפני הדגיש את מלחמותיו למען החרדים העובדים לפרנסתם: "אני נלחם עבור החרדים העובדים, אני עושה כל מאמץ לסייע בכל התחומים. מחנכים את הילדים, הממ"ח הוא תרתי דסתרי, הורתו ולידתו בחטא וצריך לעשות הכל כדי שזה לא יקרה. אותה אחת שאמרה שאנחנו מאבדים את הילדים שלהם, שיבדקו את עצמם".

    "אני עצוב שהייתה כזאת שנה קשה אבל אני שמח שהיא הפכה את זה שלא ניתן ולא נתרגש מההפיכה המשפטית ומכל מיני ביקורות מעיתוני שמאל. אנחנו נדרוש מעתה את כל הכספים לציבור החרדי בבסיס התקציב ולא נתרגש ממה שיהיה, נדרוש גם פסקת התגברות, אעמוד על זה בהסכמים הקואליציוניים. למדתי את זה מהשמאל שהם לא מתרגשים. יותר לא נחשוש מאלה שהם תמיד נגדינו".

    "אנחנו ביחד דגל התורה ואגודת ישראל, לעשות שינוי צריך החלטה של גדולי ישראל. בבחירות המקומיות הלכנו בנפרד ונחלנו הצלחה, אבל כשנתקדם לבחירות ניכנס לגדולי ישראל, אין שינויים כאלו. אם איתמר בן גביר לוקח מאיתנו אנחנו נראה ירידה במנדטים. תמיד אחרי פיגועים הןא מגיע ומתלהבים ממנו אבל ברגע האמת יצביעו לנו".

    בתום הראיון הוכיח גפני את חשיבות ההצבעה למפלגות החרדיות בשידור חי: "אם אנחנו מדברים על בן גביר ולהצביע לרשימת הציונות הדתית, בדיוק עכשיו הצבעתי נגד הצעת חוק של "הציונות הדתית" שמוציאים את החרדים מ"העדפה מתקנת" ונותנים העדפה לבוגרי שירות צבאי ולא לאברכים. שכל אלו ששוקלים להצביע להם שיבינו מה הם מקדמים נגדנו".



    0 תגובות