- רדיו קול חי - -

חה"כ דיסטל אטבריאן: " הרגישו שהקב"ה מתערב בכל צעד"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

חברת הכנסת, גלית דיסטל אטבריאן, הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": החוק לפיזור הכנסת עבר בטרומית, לא חושבת שריאלי שזה לא יפול בסוף. סיכוי סביר שיהיו בחירות ולא ממשלה בכנסת הנוכחית. אבל שתי האפשרויות טובות לנו. מאמינה בלב שלם שנביא 61 לגוש הימין, בסקרים אנחנו רואים דברים מעניינים. מצביעי הליכוד בטוחים בהצבעתם בניגוד לכל המפלגות האחרות. השנה האחרות הראתה לכולם שאין קפטן על הספינה, הכל היתדרדר.

חברת הכנסת הליכודניקית הדגישה את הקושי האזרחי שהתגלע בשנה האחרונה: "בנאדם צריך לחם, קורת גג ולבוש. העולם היהודי חטף טלטלה חמורה מאוד שאנשים ראו עד כמה מסוכן שהאנשים האלו נמצא בעמדת מקבלי ההחלטות ראינו את זה בצעדת יום ירושלים שזו הייתה התפקדות גדולה".

"כל תושבי הפריפריה הפסידו עכשיו. שרת התחבורה ייקרה את המחירים שאין שום דרך לנסוע חוץ מלרכוב על גמל. זה אנשים על הכנסה נמוכה ועם משפחות מרובות ילדים. צריך לתת מילה טובה גם לח"כ אורלי אביקסיס ומיכאל ביטון. גם אנחנו, גם החרדים – כולנו ישראל השנייה. פה המזרחים והחרדים הם היינו הך".

"הייתה סייעתא דשמיא. כל פעם קרה משהו לפני שחוק שיפגע בזהות היהודית בא לעבור. כמעט הרגישו שהאורות התעמעמו, כמו שהקב"ה מתערב בכל צעד". דיסטל אטבריאן סיימה את ראיונה: "ברוך ה' הם לא הצליחו".