מוסי רז: "הממשלה התפרקה בגלל שלושה חברי כנסת מימינה"

    אייל ראובן 1 Comment on מוסי רז: "הממשלה התפרקה בגלל שלושה חברי כנסת מימינה"

    ח"כ מוסי רז ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה הזו חשובה לנו, עשינו בה דברים טובים. אבל היא היתה ממשלה ימנית וידענו שנשלם מחיר. מקווה שהציבור יבין אותנו. איחוד עם 'העבודה' לא על הפרק. כל איחוד הוא טוב, במיוחד אם כל גוש השמאל יתאחד. לא מאמין שיקרה הפעם"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מוסי רז (מרצ) מתייחס למצבה של מפלגתו בסקרים בריאיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "אנחנו הרבה שנים על גבול אחוז החסימה בסקרים. לפי הסקרים לא הייתי רגע אחד בכנסת", אומר רז.

    לדבריו "הממשלה הזו חשובה לנו. כשהצטרפנו אליה ידענו שגם נשלם מחיר ועשינו את זה למען אזרחי ישראל וויתרנו גם על חלק מהעקרונות שלנו. אני מקווה שהציבור ידע להבין את זה".

    הוא הוסיף והתייחס לסקרים: "אני לא קורא לכחול לבן ולפיד גוש השמאל. אין כאלה שמתלבטים בין ליברמן, סער או בנט ולמרצ. אני מאמין שנעבור את אחוז החסימה כי אנשים רוצים שמאל ברור מול הימין הקיצוני המתחזק וזה יבוא מעלייה בהצבעה במחוזות של שמאל. זה לא יהיה על חשבון מישהו".

    הוא נשאל לגבי האפשרות של איחוד בין מרצ למפלגת העבודה: "זה לא על הפרק כרגע, אבל אולי. אני לא מאמין שזה יקרה בבחירות האלה. ההבדל ביננו לעבודה הוא לא קטן בנושא המדיני. הציבור שלנו ידע להעריך את ההישגים הגדולים שלנו בממשלה הזו. הניסוי הצליח – יהודים וערבים עבדו יחד בממשלה אבל היא נפלה בגלל שלושה חברי כנסת מימינה. שלוש הכנסות הקודמות החזיק מעמד עוד הרבה פחות".

    עוד אמר רז: "מאז שעלה אחוז החסימה התרסקה היציבות הפוליטית בישראל. לא רק בגלל זה כמובן, גם בגלל כתב האישום נגד נתניהו. הממשלה הזו היא אי של יציבות ביחס לכנסות הקודמות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בגלל 3 אנשים דפוקים שישנו מתי שחילקו את השכל