השביתה במערכת החינוך החלה: אין לימודים בבתי הספר

    אבי יעקב No Comments on השביתה במערכת החינוך החלה: אין לימודים בבתי הספר

    העיצומים במערכת החינוך: הלימודים בגנים ובבתי הספר הייסודיים בכל הארץ מושבתים היום אך במוסדות החינוך המיוחד והחינוך החרדי הלימודים מתקיימים כרגיל | מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד קראה לשר האוצר, אביגדור ליברמן להיפגש עימה עוד היום ולפתוח במשא ומתן

    תלמוד תורה. אילוסרטציה צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיצומים במערכת החינוך – מחריפים: היום הושבתו הלימודים בכל רחבי הארץ בגנים ובבתי הספר הייסודיים. אך במוסדות החינוך המיוחד והחינוך במגזר החרדי בערים החרדיות הלימודים מתקיימים  כרגיל.

    מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד קוראת לשר האוצר ליברמן להיפגש עימה עוד היום ולפתוח במשא ומתן מואץ. להעלאת שכר המורים כדי להחזיר את המורים למערכת החינוך ולחזק את כוח האדם בה.

    גם שרת החינוך שאשא ביטון הביעה תמיכה במורים ומאשימה את האוצר בכך שיכלו למנוע את השיבתה אך לא מצאו פנאי אפילו לקיום לפגישה אחת.

    אתמול כתב שר האוצר, נגדו מכוונת האש על כך שהוא חוסם תקציבים הנדרשים בידי הסתדרות המורים: "פגשתי היום עם חמישה מורים אמיצים, מוכשרים ויוזמים. היה לי חשוב לשמוע מה קורה בשטח? מה באמת חשוב למורים ולמורות בישראל? ואיפה באמת צריך להשקיע כדי שמערכת החינוך תהיה טובה יותר."

    "התשובה שקיבלתי היא פשוטה וחד משמעית- "צריך להשקיע בצמצום פערי השכר ובמורים איכותיים". אמרתי להם שאני מסכים מאוד עם העקרונות שלהם ושמח לשמוע מהשטח דברים שלא תמיד מוצגים בפרסומות של הסתדרות המורים בטלוויזיה. מורים יקרים אני בעדכם ובעד שיפור משמעותי של תנאי ההעסקה שלכם. יש לנו הזדמנות לעשות שינוי גדול אסור לפספס אותה".

    בהנהגת ההורים הארצית הודיעו כי הם תומכים במאבק המורים אך דורשים להוציא צווי מניעה נגד השביתה.



    0 תגובות