ח"כ אלי כהן: "החרדים והליכוד הוכיחו עמידה על העקרונות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "החרדים והליכוד הוכיחו עמידה על העקרונות"

    ח"כ אלי כהן ב"מהדורת הבוקר": "מי שהוכיח כאן אחריות ועמידה על הערכים זה הליכוד והחרדים. במשך שנים ניסו לצייר את החרדים כרודפי ממון ולפיד היה מוכן לשלם להם כל סכום עבור קולותיהם – והם לא הלכו איתו"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן (הליכוד) מתייחס להתפרקות הממשלה בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "יש אנחת רווחה גדולה מאוד לציבור הישראלי שמחכה לשינוי. אנשים איבדו את תחושת הביטחון, ממשלה חסרת חמלה שרק העלתה מיסים. אני מאמין שיעלה בידינו לחזור לשלטון ולבטל את הגזירות".

    הוא תקף: "ממשלת השינוי הייתה עסוקה בחרמות. איזו בשורה הם הביאו? ליברמן אומר שלא ישב עם החרדים, סער אומר שלא ישב עם נתניהו". 

    לדבריו "מי שהוכיח כאן אחריות ועמידה על הערכים זה הליכוד והחרדים. במשך שנים ניסו לצייר את החרדים כרודפי ממון ולפיד היה מוכן לשלם להם כל סכום עבור קולותיהם והם לא הלכו איתו".

    ביחס לבחירות הצפויות, אמר כהן: "אנחנו כמעט לא נצטרך לשלם שכר לפעילים. אנשים יעבדו מהלב, כי אכפת להם. הם הרגישו שגונבים להם את המדינה. הם ראו את המדינה נסחטת על ידי אחמד טיבי. מיכאלי מעלה את מחירי התחבורה דווקא לפריפריה. בעבר חשבו שמה שהיה הוא שיהיה".

    כהן נשאל לדעתו לגבי שיריון פורשי הקואליציה ברשימת הליכוד: "אנשים שהיו נאמנים לאידיאולוגיה צריך לזכור אותם. הראשון זה שיקלי. הוא אמר לבנט את האמת מההתחלה. סילמן עשתה מעשה אמיץ וראוי וגם את זה צריך לזכור. לגבי אורבך אני לא הייתי איתו בקשר, אבל ליו"ר המפלגה יש סמכות לשריין שלושה מועמדים וזו זכותו".

    עוד אמר כהן: "אנחנו לא יכולים להסכים לווטו על רפורמות במערכת המשפט. ראינו את התחקיר המצמרר על גל הירש. אנחנו רוצים שהציבור יכריע. ראינו את יוקר המחיה. תראו איזה הנחות עשו לממשלה בכל תחום".



    0 תגובות