אייכלר: "באבוד רשעים רינה; זו הייתה ממשלת שנאה ורוע"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר: "באבוד רשעים רינה; זו הייתה ממשלת שנאה ורוע"

    ח"כ ישראל אייכלר במהדורה המרכזית: "אם היו לנו עוד שני מנדטים כל ההיסטוריה הייתה שונה ואת זה צריכים לזכור. עם זאת, במישור המשפטי צריך להזכיר לא השתנה כעת כלום. בממשלה הזו היועצים המשפטיים נתנו לה לעשות מה שהיא רוצה. בממשלת ימין יחזרו לשים לנו רגליים"

    צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה הפוליטית: ח"כ ישראל אייכלר שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הכרזת הממשלה על הליכה לבחירות. "באבוד רשעים רינה", ציטט אייכלר בפתח השיחה. "הבעיה הייתה שזו הייתה ממשלת הרשעה והרוע של כמה שרים משפיעים ביותר ובעיקר ליברמן ושרת התחבורה שרדפו את הציבור החרדי ולכן אנחנו צריכים לשמוח. השאלה האם אחרי הבחירות התוצאה תהיה זהה או שיהיה שינוי בציבור האמוני שלנו שירוץ לקלפי".

    לדבריו "אם היו לנו עוד שני מנדטים כל ההיסטוריה הייתה שונה ואת זה צריכים לזכור. עם זאת, במישור המשפטי צריך להזכיר לא השתנה כעת כלום. בממשלה הזו היועצים המשפטיים נתנו לה לעשות מה שהיא רוצה. בממשלת ימין יחזרו לשים לנו רגליים".

    אייכלר תקף: "אמרו שעבאס בא לדבר רק על צרכים אזרחיים, אבל הלאומנות הפלסטינית עלתה בכל כך הרבה רמות שטיבי אמר אני כאן בעל הבית וזה היה נכון. עכשיו כשהולכים לבחירות הכל רק מתחיל. מי שלא יצביע שידע שנקבל את אותה תוצאה ואולי יותר גרוע. המציאות שבה כל יום הפילו עלינו גזירות חדשות – נעצרה בינתיים וזה ישועה גדולה".



    0 תגובות