גם השנה: סקר ברוקדייל קבע: חברי מכבי הכי שבעי רצון

    עפר גדנקן No Comments on גם השנה: סקר ברוקדייל קבע: חברי מכבי הכי שבעי רצון

    91% מחברי מכבי ציינו כי הם שבעי רצון מאיכות הרפואה, השירות האישי, והטכנולוגיה המתקדמת • עם נתונים אלה, שומרת קבוצת 'מכבי' על מעמדה, וזוכה גם השנה לציון הגבוה ביותר

    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר ברוקדייל עבור משרד הבריאות לשנת 2021 סקר ומצא, כי 91% מחברי 'מכבי' שבעי רצון מאיכות הרפואה, השירות האישי והטכנולוגיה המתקדמת.

    מאז החלת חוק ביטוח בריאות ממלכתי בשנת 1995, מתבצע סקר ברוקדייל ע"י מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל. ע"פ החוק, זכאי כל אזרח או תושב ישראל לקבל שירותי בריאות. מטרת הסקר הינה לבחון באיזו מידה הושגו המטרות העיקריות של החוק, שהן שיפור איכות שירותי הבריאות והיותם ברי השגה. סקר ברוקדייל הינו מקור המידע האובייקטיבי והמרכזי בישראל של היום, והוא מספק מידע רחב ועדכני בנושא תפקוד מערכת הבריאות וחווית שירות המבוטחים. למעשה, מערכת הבריאות כולה – החל ממקבלי החלטות הבכירים בממשלה, דרך קופות החולים וכלה בארגוני צרכניים – רואה בסקר כלי מהימן, המאפשר תכנון מבוסס לשירותי הבריאות.

    הסקר האחרון ל- 2021, בדק נושאים חשובים כגון: רפואה ראשונית, פנייה לרפואת חירום (מוקד בקהילה ומיון), טיפול תרופתי, אשפוז וניתוח והגורם המממן, הערכת תפקוד מערכת הבריאות, נגישות ומחסומים, חשיבות הבחירה של בתי חולים ומנתח, שימוש ברפואה מקוונת ושירותי בריאות הנפש. הממצאים הם חד משמעיים: 'מכבי' ממשיכה לשמור על מעמדה בפסגת נושא שביעות הרצון, עם הנתון הגבוה ביותר של 91% מהמבוטחים שהשיבו כי הם מרוצים מהשירות.

     



    0 תגובות