ח"כ יואב בן צור: "הבטיחו ממשלת שינוי – התברר שהשינוי הוא עליית המחירים"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ יואב בן צור: "הבטיחו ממשלת שינוי – התברר שהשינוי הוא עליית המחירים"

    ח"כ יואב בן צור ב"מהדורת הבוקר": "כל יום ויום זה הולך אחורה והממשלה הזו תפיל את עצמה בסוף. בסוף יימצא אותו אחד שיגיע מסקנה שהוא רוצה לדאוג לעצמו, ויבין שאין לו עתיד פוליטי אם הוא ממשיך בממשלה. אני חושב שנלך לבחירות באוקטובר-נובמבר"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    10:47
    16.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "והיה כי ישאלך בנך": בשורה טובה או רעה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב בן צור (ש"ס) מתייחס להצעת החוק לפיזור הכנסת שעשויה לעלות להצבעה ביום רביעי הקרוב. "צריך להעלות את החוק הזה רק כשיש לנו רוב להעביר אותו. אף אחד כרגע לא יכול לדעת מה יעשה אורבך. אני מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה", אומר בן צור בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני).

    הוא הוסיף כי "ממשלות 61 מפילות את עצמן, ואנחנו רואים יום אחרי יום שאין לממשלה הזו משילות. הניגודים בתוכה מאוד גדולים. הבטיחו ממשלת שינוי ואכן קיבלנו שינוי: עלייה במחירי החלב, הלחם, הדיור, הדלק. שרה אטומה שלא מוכנה לשמוע דבר בקשר לרפורמה בתחבורה".

    "חשבנו שהממשלה הזו תהיה אפיזודה חולפת, אבל יש לה כתם שחור שייזכר לדיראון עולם", תוקף ח"כ בן צור. "כל יום ויום זה הולך אחורה והממשלה הזו תפיל את עצמה בסוף. בסוף יימצא אותו אחד שיגיע מסקנה שהוא רוצה לדאוג לעצמו, ויבין שאין לו עתיד פוליטי אם הוא ממשיך בממשלה. אני חושב שנלך לבחירות באוקטובר-נובמבר".

    ביחס לנושא אפליית הבנות הספרדיות בסמינרים, אמר בן צור: "אני מכיר מקרוב את מצוקת הסמינרים. נציגי ש"ס דאגו לכל בת לאורך כל השנים וכך יהיה גם השנה. אותן אלה שנשארו בבית אלה בנות שמתעקשות על סמינר מסוים שלא תמיד מתאים להן. גם הן בסוף מבינות. אי אפשר לרצות את כולם כל הזמן. יש ועדות שמסווגות ומשתדלות לעשות את ההתאמה המרבית".



    0 תגובות