ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן בעט בהישגים הכלכליים שלנו כדי לנקום בחרדים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן בעט בהישגים הכלכליים שלנו כדי לנקום בחרדים"

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ ב"מהדורה המרכזית": "אם הייתי מעז להביא לציבור החרדי מאות מיליונים לבתי חולים בלי מבחני תמיכה, המשפטנים היו עוצרים את זה. כאן הכל מותר. איפה המשפטנים, איפה התקשורת. בנט מבין שיש לו רוח גבית מכל התקשורת שיש לה מטרה ברורה למנוע מאיתנו לחזור"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כץ (הליכוד) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף את ראש הממשלה, נפתלי בנט. "אחרי שראיתי את ההופעה של בנט היום בכנסת, שפתח אותה בחיבוק לאיש האחים המוסלמים מנסור עבאס – אחרי ששמעתי את זה אני הרבה יותר מודאג. ראיתי שהוא באמת תלוש. האיש מנותק. הוא מדקלם דברים ובטוח שהם נכונים", אומר כ"ץ.

    לדבריו "הוא צועד בלוויה הפוליטית של עצמו ולא מבין את זה. השותפים שלו מסתכלים עליו בחמלה, הוא ננטש על ידי הציבור, הכנסת, השותפים, המפלגה שלו, אנשי הלשכה. הדבר הזה לא הולך וחייבים לסיים את זה כמה שיותר מוקדם", מוסיף השר לשעבר.

    כץ הוסיף: "סילמן – לקח לה זמן עד שהיא הבינה שמרימים כאן יד על המדינה היהודית. היא באה ביוזמתה ואמרה אני עוזבת את הקואליציה. אנשים שהתחנכו על שמירת הצביון היהודי של המדינה לא יכולים לתת יד למחזה הזה".

    הוא התייחס לאיומי הח"כים הערבים: "יש שם פעילות דורסנית, הם אומרים יש לנו חלון הזדמנויות לחלוב את מדינת ישראל כשהיהודים רבים".

    עוד אמר כ"ץ: "אם הייתי מעז להביא לציבור החרדי מאות מיליונים לבתי חולים בלי מבחני תמיכה, המשפטנים היו עוצרים את זה. כאן הכל מותר. איפה המשפטנים, איפה התקשורת? בנט מבין שיש לו רוח גבית מכל התקשורת שיש לה מטרה ברורה למנוע מאיתנו לחזור".

    הוא מתח ביקורת גם על התקשורת הישראלית: "הרוב העצום של הציבור היהודי פיתח מערכת לסינון המידע שמזינים אותו בתקשורת. הכתבים והמראיינים מעלים את טיעוני הממשלה במקום לשאול שאלות. לעם נמאס, מחזיקים את הממשלה במינוס. את הדעות של לפיד אנחנו מכירים, אבל התלישות והניתוק של בנט מדאיגים ביותר".

    ביחס לטענות בנט וליברמן בנושאים הכלכליים, אמר כ"ץ: "הם העבירו תקציב בסוף 2021 והם מנכסים לעצמם את הצמיחה של הכלכלה. ליברמן בעט בהישגים שלנו באמצעות העלאת מיסים – כדי לנקום בחרדים. הזהרנו אותו שיוקר המחיה עולה והוא הרס את מה שעשינו".

    "אני מאמין שיש התפכחות של הציבור שראה את הניסוי הזה ומבין שזה לא עובד. אנחנו רוצים בחירות הכי מהר שניתן. יכול להיות שפוליטית יהיה לנו יותר טוב עוד חודש או חודשיים, אבל הציבור נפגע", אומר כ"ץ לסיום.



    0 תגובות